Jump to content

baatplassen.no Østfoldtreffet, Sand Marina.


Pettern1972

Recommended Posts

Blir det samme plasseringer som i fjor må jeg også . . . .

 

Håper jeg får den samme plasseringen som sist jeg også. Der var det fredelig og godt, bortsett fra han typen utenfor treffet som politiet måtte hente. Men med så enorm pressedekning, må du vel etter hvert organisere et "ordenspoliti"? Det er ikke bare bare å være stor i kjeften. Dette kan tiltrekke seg langt flere enn oss "snille" baatplassen-medlemmer. Har du tenkt på det Pettern?

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Du er har jammen meg ikke endret deg mye fra du var liten (profilbilde) til nå pettern. Eneste endring er vel at du damper i stede for å sitte med røyken i kjefte.

 

Sorry, kunne ikke dy meg :lol:

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Link to post
Share on other sites

 

 

bilde

 

VI INVITERER HERVED TIL BAATPLASSEN.NO ØSTFOLDTREFF 2013

Sted: Sand Marina, Spjærøy

Dato: 14-16 juni 2013

Påmeldingsfrist: 1. mai

Det vil bli loddsalg, kåringer og aktiviteter for store og små redere og rederinner.

For mere info om Sand Marina, se deres hjemmeside

For påmelding, send ditt navn, brukernavn på baatplassen.no, båttype, lengde og bredde til:

 

ostfoldtreffet@baatplassen.no

 

Med vennlig hilsen

Pettern1972, Jeanette1979, Lovart Låring, Ella og Marida

Link to post
Share on other sites

Tar opp igjen tråden om VHF/SRC eksamen.
For de som er interessert vil det også i år bli anledning til å avlegge eksamen i SRC på lørdag - ev også fredag kveld.
For å kunne avlegge denne så må dere ha lest litt på pensummet til SRC, vi anbefaler at dere kjøper boken - Mayday - den har alt som trengs for å bestå eksamen.
De som ønsker å ta dette må melde seg til "treffledelsen" ev direkte til meg, slik at vi vet hvor mange som skal delta.
I tillegg må dere ha med tausetsløft, ett passbilde, og kvitering på betalt eksamensavgift.
... I forkant av prøveavleggelse vil vi kunne ta en time med diverse spørsmål rundt VHF.
Jeg vil også - på vegne av Tjøme radio - være tilstede å besvare spørsmål om VHF, og hva vi driver med.
Som i fjord vil vi også i år tilby kontroll av deres VHF radio ombord i deres båt, dette krever at dere h
ar godkjent lisens, eller tegner en dere og da.
Ta gjerne en titt på - www.marirtimradio.no - her finner dere all informasjon, og de papirene dere trenger å fylle ut før eksamen (1 ark)

Besøk gjerne Tjøme radio på FB også.

LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...