Jump to content

baatplassen.no Østfoldtreffet, Sand Marina.


Pettern1972

Recommended Posts

baatplassen_vimpel_original.jpg

 

 

VI INVITERER HERVED TIL BAATPLASSEN.NO ØSTFOLDTREFF 2013
Sted: Sand Marina, Spjærøy

Dato: 14-16 juni 2013
Påmeldingsfrist: 1. mai

Det vil bli loddsalg, kåringer og aktiviteter for store og små redere og rederinner.
For mere info om Sand Marina, se deres hjemmeside
For påmelding, send ditt navn, brukernavn på baatplassen.no, båttype, lengde og bredde til:

ostfoldtreffet@baatplassen.no

Med vennlig hilsen
Pettern1972, Jeanette1979, Lovart Låring, Ella og Marida

Redigert av Pettern1972 (see edit history)

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Link to post
Share on other sites

Da er Trudelutt også påmeldt. Og det er ikke umulig at vi også kommer allerede torsdagen, jeg er jo pensjonist og fruen jobber kun 2 - 3 dager i uken.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Vi fra Tjøme Radio regner med å stille opp med omtrent samme programmet som i fjord.

Er det noen som har spesielel ønsker, så la meg få høre om det.

 

Test av din VHF radio - krever at du har gyldig lisens, eller skaffer deg en der og da.

Svarer på det som dere måtte ha spørsmål om anngående bruk av Vhf, nødprosedyrer etc.

LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl

Link to post
Share on other sites

Hadde vært veldig koselig og tatt med Solluxen til sjøen og vært med på treffet, for så og ta turen videre mot Danmark. Bare synd at treffet er i eksamenstiden tror jeg. Stå på! Får håpe dere har ett minst like bra treff i år :thumbsup: :flag_bp: :thumbsup::flag_bp:

 

PS: Du må endre til 2013 i signaturen din Pettern :wink:

Redigert av Kaptein Fredrik (see edit history)

Sollux 24 uten AC Sabb Diesel, Mitsubishi M4.140 33 spreke hester

Eberspächer D3LCC

Link to post
Share on other sites

velkommen skal du være Garf. Og alle dere andre også da selvfølgelig. Da er havna halvfull allerede.Har begynt å lage hjemmeside nå, men fytte rakkern å rusten . Dætta blir gøysamt

Redigert av Pettern1972 (see edit history)

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Link to post
Share on other sites

Er det dumt av meg å melde meg på,siden jeg ikke vet om båten blir ferdig? mtp at andre som garantert har båten ferdig trenger/vil ha plassen?

 

 

Det er bare å melde seg av om du ikke skulle bli ferdig. :wink: La heller treffet være en deadline å forhold seg til. Lykke til med baatpuss :thumbsup:

Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!
Hilsen Arne.
 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...