Jump to content

baatplassen.no Østfoldtreffet, Sand Marina.

Pettern1972

Recommended Posts

Mens noen gjorde seg klar til dansen på lørdag fant jeg dette motivet, litt kald og ensom?

bilde

Og på torsdag tok jeg disse bildene av noen som tydeligvis hadde vært og handlet hos "søta bror". Men dette var altså ikke BP-deltakere!

bilde

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

bilde

Her kan man se hvordan det skal gjøres. Framdekket på "treffgenaral" Ole Petter sin båt. Allt tauverk henger flott på plass. Nb det som ligger på dekket, er trolig det som hans bedre halvdel bruker når de er ute alene - hun knyter han fast i det så han ikke stikker for langt unna, hørte noe om at han hadde fått fri tøyler denne helgen. :lol:

bilde

Far og "sønn" Syntes bilde av dere var så fint Lars at jeg tok sjansen på å legge det ut. Ser ut som om Maxs nyter å sitte på fanget.

bilde

Takker for oss for denne gangen. Vi kommer gjerne tilbake igjen. Er det noen som har ønske/r tips til hva de vil vi skal snakke om/gjøre, så tar vi gjerne imot det.

Ole

Tjøme radio

Redigert av Benji (see edit history)

LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl

bilde

Her kan man se hvordan det skal gjøres. Framdekket på "treffgenaral" Ole Petter sin båt. Allt tauverk henger flott på plass. Nb det som ligger på dekket, er trolig det som hans bedre halvdel bruker når de er ute alene - hun knyter han fast i det så han ikke stikker for langt unna, hørte noe om at han hadde fått fri tøyler denne helgen. :lol:

Rederinnen pleier ikke å sette meg i løpestreng gitt, jeg bare gnager over tauet se. Det er nok tauet som "Fars Flyer" brukte under fredagens lille redningsaksjon. Nå henger det pent og pyntelig sammen med de andre. Løse tau på dekk er en farlig felle som bør unngås...

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Rederinnen pleier ikke å sette meg i løpestreng gitt, jeg bare gnager over tauet se. Det er nok tauet som "Fars Flyer" brukte under fredagens lille redningsaksjon. Nå henger det pent og pyntelig sammen med de andre. Løse tau på dekk er en farlig felle som bør unngås...

Ja se det ja, glemte det at Fars Flyer var ute å reddet han som sjekket ut en av grunnene i Hvalerskjærgården. Arnes skjær tror jeg det står i kartet - uten å på den måten nevne hvem jeg tenker å¨.

LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...