Jump to content

Ny båt, Integrity 346 Trawler - Hjem fra Nederland/ Hentetråd?

sap_2000

Recommended Posts

Slutter meg til innlegget til møkkalasset jeg også, det har vært noen spennende dager, som Sæbø skrev her tidligere, SÁP du skulle hatt kamera på fly som filmet hele turen, men lykke til videre med en fantastisk båt. Og takk for turen:)

Takker igjen. Vi har fortsatt over 3/4 på tankene så ikke behov for fuel heldigvis :) Passerte Filtvedt for litt siden men ble for sen til og knipse bilde da vi vasker og rydder. Hvert eneste verktøy ble gnikket med klut og grønnsåpe etter et nytt bad i ferskvann. Ser noe bedre ut enn fryktet... bilde

Helt utrolig!! Ikke bare vi her nede følge med på tråden, jaggu er det ikke en flygende tallerken over sydspissen av Hurumlandet som er interessert også, se bildet oppe til høyre.

SAP, dette er den mest spennende tråden jeg har fulgt på Baatplassen siden jeg titta inn første gang i 2003. Tusen takk for opplevelsene. Og spesielt spennende har det vært å følge dere ute i ruskevær og se hvordan dere og trawleren takler det. Vi er på vei over til en ny-båt-gammel-trawler, Island Gypsy, som vi henter i pinsen. Opplevelsene vi har hatt med å følge Karma gjør oss enda mer entusiastiske med tanke på skiftet til trawler.

Redigert av evenR4u (see edit history)

evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop.

Er det en velkomstkomite på plass på Oscarsborg?

Har dessverre ikke kommet utpå selv. Regner med at vi sees i sommer Sap, da vi begge har hjemmehavn i Sandvika.

Takk for en fantastisk skildring. Har fulgt med fra første post. Og gratulerer med båt og vel gjennomført seilas!

Velkommen hjem SAP og velkommen i Trawler familien. Har vært en fornøyelse å følge ferden nordover.

Ble vel ca 110 gangtimer. Om jeg ikke husker feil, estimerte du ca 100 timer før turen startet. Bra beregnet.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Guest Kaptein Fredrik

Har vært en kanonbra hentetråd! :thumbsup::thumbsup:

Både Tapatalk og Marine traffic har rykket opp noen plasser i google play de siste dagene på topp 50 listen ser jeg. Mye av dette er nok på grunn av denne fantastiske tråden. Selv kjøpte jeg begge to etter at jeg har sett Sap bruke dem mye :wink:

Gratulere med vellykket hjemtur til SAP med mannskap!

- og - ikke minst - takk for rundhåndet deling av opplevelser underveis!

Endelig er det blitt så pass slakk i spenningsnivået at man får tenkt på klargjøring av egen skute. I dag går presenningen!

:flag_bp:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...