Chilli Solbris Svart 20.April.2013 Link til dette innlegget Svart 20.April.2013 Må bare slutte meg til alt Møkkalasset skrev i sitt siste innlegg!! Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
romsabonden Svart 20.April.2013 Link til dette innlegget Svart 20.April.2013 Slutter meg til innlegget til møkkalasset jeg også, det har vært noen spennende dager, som Sæbø skrev her tidligere, SÁP du skulle hatt kamera på fly som filmet hele turen, men lykke til videre med en fantastisk båt. Og takk for turen:) Link to post
evenR4u Svart 20.April.2013 Link til dette innlegget Svart 20.April.2013 (redigert) Takker igjen. Vi har fortsatt over 3/4 på tankene så ikke behov for fuel heldigvis :) Passerte Filtvedt for litt siden men ble for sen til og knipse bilde da vi vasker og rydder. Hvert eneste verktøy ble gnikket med klut og grønnsåpe etter et nytt bad i ferskvann. Ser noe bedre ut enn fryktet... Helt utrolig!! Ikke bare vi her nede følge med på tråden, jaggu er det ikke en flygende tallerken over sydspissen av Hurumlandet som er interessert også, se bildet oppe til høyre. SAP, dette er den mest spennende tråden jeg har fulgt på Baatplassen siden jeg titta inn første gang i 2003. Tusen takk for opplevelsene. Og spesielt spennende har det vært å følge dere ute i ruskevær og se hvordan dere og trawleren takler det. Vi er på vei over til en ny-båt-gammel-trawler, Island Gypsy, som vi henter i pinsen. Opplevelsene vi har hatt med å følge Karma gjør oss enda mer entusiastiske med tanke på skiftet til trawler. Redigert 20.April.2013 av evenR4u (see edit history) evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
dude Svart 20.April.2013 Link til dette innlegget Svart 20.April.2013 Takker Sap for en flott tur :-) og ønsker skuta og øvrig mannskap velkommen hjem.. Utrolig inspirerende.. Link to post
Ben Sin Svart 20.April.2013 Link til dette innlegget Svart 20.April.2013 Er det en velkomstkomite på plass på Oscarsborg? Har dessverre ikke kommet utpå selv. Regner med at vi sees i sommer Sap, da vi begge har hjemmehavn i Sandvika. Takk for en fantastisk skildring. Har fulgt med fra første post. Og gratulerer med båt og vel gjennomført seilas! Link to post
Magne A. Svart 20.April.2013 Link til dette innlegget Svart 20.April.2013 (redigert) Fyer meg til gratulantene med flott b崠og en hentetur som har v沴 en fryd og flge med p宠Hvem vet, kansje flere m堨ente en trawler et sted :-). Kansje en kan f場att vidunderet n沭ere i yesyn en gang.. Takk for turen!!!!! Sent from my iPad using Tapatalk HD Redigert 20.April.2013 av Magne A. (see edit history) Link to post
aebi Svart 20.April.2013 Link til dette innlegget Svart 20.April.2013 (redigert) Tusen takk for lærerik og spennende uke. Skulle du finne på å ta turen nordvestover, så skal vi sørge for å gi litt opplevelser tilbake i Ålesunsområdet! Velkommen! Redigert 20.April.2013 av aebi (see edit history) Link to post
StorStas Svart 20.April.2013 Link til dette innlegget Svart 20.April.2013 Bedre opplading til en ny båtsesong skal man lete lenge etter! Takk til SAP og alle "sofaseilerne" som bidro. Og ønsker samtidig en knakende fin båtsesong til alle ! Link to post
Ulv I Svart 20.April.2013 Link til dette innlegget Svart 20.April.2013 Grattis med ny båt og velkommen tilbake, gikk vel greit med mr toll også tenker jeg ;) Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Mariell Svart 20.April.2013 Link til dette innlegget Svart 20.April.2013 Velkommen hjem SAP og velkommen i Trawler familien. Har vært en fornøyelse å følge ferden nordover. Ble vel ca 110 gangtimer. Om jeg ikke husker feil, estimerte du ca 100 timer før turen startet. Bra beregnet. MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
mgjell Svart 20.April.2013 Link til dette innlegget Svart 20.April.2013 Stemningsrapport snart eller? Link to post
Whiskey Svart 20.April.2013 Link til dette innlegget Svart 20.April.2013 Takk for inspirerende reiseberetning. Har fulgt med hele veien selv om jeg ikke har kommentert så mye. Haster å få båten ut nå kjenner jeg selv om det ikke er trawler :-) Baltic-pappa Link to post
Bitteliten Svart 20.April.2013 Link til dette innlegget Svart 20.April.2013 Fått fiksa trusteren eller er det popquiz hos Bonus? Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 20.April.2013 Link til dette innlegget Svart 20.April.2013 Har vært en kanonbra hentetråd! Både Tapatalk og Marine traffic har rykket opp noen plasser i google play de siste dagene på topp 50 listen ser jeg. Mye av dette er nok på grunn av denne fantastiske tråden. Selv kjøpte jeg begge to etter at jeg har sett Sap bruke dem mye Link to post
zimsen Svart 20.April.2013 Link til dette innlegget Svart 20.April.2013 Gratulerer med flott båt , og takk for en fantastisk hentetråd :) Born to fish - Forced to work! Link to post
Bonus Svart 20.April.2013 Link til dette innlegget Svart 20.April.2013 ... popquiz hos Bonus? Popquiz'en i Bonus var igårkveld, B.liten .. :-) Link to post
All In Svart 20.April.2013 Link til dette innlegget Svart 20.April.2013 Karma i havn på Borgen. Velkomstkomite var på plass. Var ikke fred å få for karene heller. Men de åpnet båten for oss, og pratet villig om turen. Skipper med sitt mannskap. Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to post
SoBo Svart 20.April.2013 Link til dette innlegget Svart 20.April.2013 Gratulere med flott båt og fantastisk tur Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Worry II Svart 20.April.2013 Link til dette innlegget Svart 20.April.2013 Godt å ha skuta i fjorden! Takk for årets tråd! Lykke til og håper vi treffes i havn! Link to post
Lucky Silver Svart 20.April.2013 Link til dette innlegget Svart 20.April.2013 Ah fy flate for en tråd... 63 sider er lest i en smell, nå klør det godt i øya! Gratulere med ny båt sap, og takk for spennende lesestoff :) Link to post
glalaks Svart 21.April.2013 Link til dette innlegget Svart 21.April.2013 Å lese alle 63 sidene på n kveld er jo nesten like imponerende som tråden i seg selv! Flott båt sap! Grattis! Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Arvid_A Svart 21.April.2013 Link til dette innlegget Svart 21.April.2013 Gratulere med vellykket hjemtur til SAP med mannskap! - og - ikke minst - takk for rundhåndet deling av opplevelser underveis! Endelig er det blitt så pass slakk i spenningsnivået at man får tenkt på klargjøring av egen skute. I dag går presenningen! Link to post
bjornas Svart 21.April.2013 Link til dette innlegget Svart 21.April.2013 Og der var AIS-signaturen borte. Snipp snapp snute, så var eventyret ute. Evig eies kun det tapte. SRC 2010 - LE 8550 D5L 2012 D5LA 2013 LRC 2014 Link to post
Tom Rør Svart 21.April.2013 Link til dette innlegget Svart 21.April.2013 Velkommen hjem, og takk for omvisning i flott skute Link to post
kennilse Svart 21.April.2013 Link til dette innlegget Svart 21.April.2013 (redigert) Velkommen hjem, og takk for en fantastisk fengende hentetur. Satser på at det kommer fler bilder og fortellinger etter hvert. Får følge med ODIN på sin ferd oppover vestlandskysten, så blir det ikke så brå slutt Redigert 21.April.2013 av kennilse (see edit history) Mvh Kenneth Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn