Frøken Fryd Startet 2.Februar.2006 Del på Facebook Startet 2.Februar.2006 Torsdag 16. februar kl 1400 til 2000 Fredag 17. februar kl 1400 til 2000 Lørdag 18. februar kl 1000 til 1900 Søndag 19. februar kl 1100 til 1900 www.dratilsjos.no/Voksne: Kr 100,- Barn: Kr. 50,- Noen som har tenkt seg der? Sitér dette innlegget Link to post
Kjelli Svart 2.Februar.2006 Del på Facebook Svart 2.Februar.2006 www.dratilsjos.no/ Ja på den siden var der mye informasjon Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 2.Februar.2006 Del på Facebook Svart 2.Februar.2006 Har vi ikke en slags avtale om et mini-baatplassen-treff på fredagen, da? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Frøken Fryd Svart 2.Februar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Februar.2006 Har vi ikke en slags avtale om et mini-baatplassen-treff på fredagen, da?Det var snakk om det på julebordet ja, tror de har bar Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 2.Februar.2006 Del på Facebook Svart 2.Februar.2006 Ja, vi har jo noget å glede oss til, da! Men det er jo synd at de stenger 20:00 -- da må vi jo ha våre luxuriøse skuter like ved, slik at ikke treffets festligheter avbrytes i en så ukristelig tidlig time! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Frøken Fryd Svart 2.Februar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Februar.2006 Uten motorer blir det litt vanskelig, men hvem vet, kansje de blir bestillt i løpet av kvelden... Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 2.Februar.2006 Del på Facebook Svart 2.Februar.2006 Ta det med ro. LA 3939 har rikelig erfaring med slep, han ordner nok opp med dette, skal du se! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Goddis77 Svart 2.Februar.2006 Del på Facebook Svart 2.Februar.2006 At LA 3939 kan slepe vet jeg alt om Skal nok se om jeg klarer å smyge meg nedom en tur på messen ja Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 3.Februar.2006 Del på Facebook Svart 3.Februar.2006 Blir der møte fredag, skal jeg gjøre alt jeg kan, for å komme. Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Frøken Fryd Svart 3.Februar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Februar.2006 Fredag er en god plan, en eller 5 etterpå er også en god plan Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 3.Februar.2006 Del på Facebook Svart 3.Februar.2006 Ha det hyggelig både på og etter mesen, folkens. Ta gjerne en for meg også, herr Worse! Selv drar jeg til det store utland denne dagen. Båtmessen i Gøteborg har kanskje noen go biter for en båteier som sikler etter noen nye dubbeditter. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Som Svart 5.Februar.2006 Del på Facebook Svart 5.Februar.2006 Hvis vi et øyeblikk ser bort fra deres forlystelsesplanene etter messen ....pleier det å være noe vettuge messerabatter å hente på utstyr ? Eller er det bare noe alle tror og derfor strømmer til ? Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 5.Februar.2006 Del på Facebook Svart 5.Februar.2006 Det var snakk om det på julebordet ja, tror de har bar Mener da at LA3939 nevnte noe om å arrangere et treff før/etter messen...såvidt jeg husker ? Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Frøken Fryd Svart 5.Februar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Februar.2006 Hvis vi et øyeblikk ser bort fra deres forlystelsesplanene etter messen ....pleier det å være noe vettuge messerabatter å hente på utstyr ? Eller er det bare noe alle tror og derfor strømmer til ?Det er ett godt spørsmål, de tidligere årene jeg har vert der har det ikke vert aktuellt å handle noe der, dere vet som kjent at det er to typer vestlendinger, de som har båt og de som drømmer om båt. Tror nok mange som kjøper allerede har bestemt seg for hva de vil ha og vet når prisen er god og ikke. Å tro alle "nedsatte" priser er rimelig er nok litt naivt ja. Men kjekkt å kikke da Nevnte jeg ? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 6.Februar.2006 Del på Facebook Svart 6.Februar.2006 Nevnte jeg ? Ja, du nevnte det!! Men det kan ikke nevnes for ofte, i disse prøvelsesfulle tider. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Laholm Svart 6.Februar.2006 Del på Facebook Svart 6.Februar.2006 Skal forsøke å komme, kommer til å ha en døgnrytme som tilsier en sen kveld! Hvordan finner vi som ikke var på julebordet dere andre? Skal vi lete etter en som sitter på en flybridge med sigar og cognac og lager hekkbølger?? Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Frøken Fryd Svart 6.Februar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Februar.2006 (redigert) Hvordan finner vi som ikke var på julebordet dere andre?Har jeg nevnt at de har bar der Redigert 6.Februar.2006 av Bayliner 3258 1996 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 6.Februar.2006 Del på Facebook Svart 6.Februar.2006 Hørte jeg en ? Små grå som ennå lever erindrer såvidt at det ble nevnt noe under julemiddagen, ja. Nå er det nytt for meg at det er bar der.... (Note to self: Look more closely!) Vi burde vel bære baatplassen smekke alle sammen, for å samle opp siklingen over de skinnende blanke skip som blir å skue. Kan jo selvsagt klistre en bp merkelapp i hekken på, skal vi si, en Princess? Men blir vel ikke sett på med blide øyne..... Hvis de som vet forteller hvor denne velsignede baren er, kunne vi jo møtes der på et gitt tidspunkt, jeg antar at det er fredagen som er mest aktuell? Og når dette etablissement stenger sine dører har vi sikker en plan klar for den videre seilas. Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Skipper Worse Svart 6.Februar.2006 Del på Facebook Svart 6.Februar.2006 Hvordan finner vi som ikke var på julebordet dere andre? Skal vi lete etter en som sitter på en flybridge med sigar og cognac og lager hekkbølger?? Med baatplassen-klistremerke i panna Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Frøken Fryd Svart 8.Februar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Februar.2006 (redigert) www.dratilsjos.no er (litt) oppdatert! Redigert 8.Februar.2006 av Bayliner 3258 1996 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
VindiHaaret Svart 11.Februar.2006 Del på Facebook Svart 11.Februar.2006 Hei! Så er bytur innvilga fredag. Det hadde vore hyggjeleg å treffe folk frå Baatplassen på messa i Arenum. På handlelista står vhf, redningsvestar for dei to minste matrosane og dessutan litt småting som kan vere kjekt å ha. Eg køyrer ein bil til by'n og ein annan bil (konebilen) heim att, så det blir vel heller lite I alle høve alkoholfritt. mvh Sitér dette innlegget VindiHaaret Link to post
o.b.lix Svart 11.Februar.2006 Del på Facebook Svart 11.Februar.2006 Obelix og Lillefix sammen med ungene kommer. Tror det blir fredag? Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 13.Februar.2006 Del på Facebook Svart 13.Februar.2006 Ser for meg en tur til Bergen byen på torsdag for å ta denne messen nærmere i øyesyn. Er værgudene snillere her enn på østlandet så blir det jomfrutur med to hjulingen fra Haugesund og Bergen.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Frøken Fryd Svart 13.Februar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Februar.2006 Jeg rekker det aldri på fredag Kansje lørdag/søndag... Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 13.Februar.2006 Del på Facebook Svart 13.Februar.2006 Jeg rekker det aldri på fredag Kansje lørdag/søndag... Det tar på å skrape sammen nok gryn til det du skal invistere i, eller? Skal du kjøpe aksling/hekkaggregat og? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.