Jump to content

Messe i Bergen: Dra til sjøs


Frøken Fryd

Recommended Posts

Ha det hyggelig både på og etter mesen, folkens. Ta gjerne en for meg også, herr Worse!

Selv drar jeg til det store utland denne dagen. Båtmessen i Gøteborg har kanskje noen go biter for en båteier som sikler etter noen nye dubbeditter.

 

:cheers:


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Hvis vi et øyeblikk ser bort fra deres forlystelsesplanene etter messen :diving: ....pleier det å være noe vettuge messerabatter å hente på utstyr ? Eller er det bare noe alle tror og derfor strømmer til ?

Det er ett godt spørsmål, de tidligere årene jeg har vert der har det ikke vert aktuellt å handle noe der, dere vet som kjent at det er to typer vestlendinger, de som har båt og de som drømmer om båt. Tror nok mange som kjøper allerede har bestemt seg for hva de vil ha og vet når prisen er god og ikke. Å tro alle "nedsatte" priser er rimelig er nok litt naivt ja. Men kjekkt å kikke da :wink:

 

Nevnte jeg :cheers: ?

Link to post
Share on other sites

Hørte jeg en :cheers: ?

 

Små grå som ennå lever erindrer såvidt at det ble nevnt noe under julemiddagen, ja. Nå er det nytt for meg at det er bar der.... (Note to self: Look more closely!)

 

Vi burde vel bære baatplassen smekke alle sammen, for å samle opp siklingen over de skinnende blanke skip som blir å skue. Kan jo selvsagt klistre en bp merkelapp i hekken på, skal vi si, en Princess? Men blir vel ikke sett på med blide øyne.....

 

Hvis de som vet forteller hvor denne velsignede baren er, kunne vi jo møtes der på et gitt tidspunkt, jeg antar at det er fredagen som er mest aktuell? Og når dette etablissement stenger sine dører har vi sikker en plan klar for den videre seilas.

 

Mvh,

Kjell

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Hei!

Så er bytur innvilga fredag. Det hadde vore hyggjeleg å treffe folk frå Baatplassen på messa i Arenum. På handlelista står vhf, redningsvestar for dei to minste matrosane og dessutan litt småting som kan vere kjekt å ha. Eg køyrer ein bil til by'n og ein annan bil (konebilen) heim att, så det blir vel heller lite :drink: I alle høve alkoholfritt.

mvh

VindiHaaret

Link to post
Share on other sites

Ser for meg en tur til Bergen byen på torsdag for å ta denne messen nærmere i øyesyn. Er værgudene snillere her enn på østlandet så blir det jomfrutur med to hjulingen fra Haugesund og Bergen..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...