Jump to content

Messe i Bergen: Dra til sjøs


Frøken Fryd

Recommended Posts

Det tar på å skrape sammen nok gryn til det du skal invistere i, eller?

Skal du kjøpe aksling/hekkaggregat og?

Univa stiller desverre ikke på messen så det blir ikke motorkjøp der uansett, men har ting på gang... Drevene jeg har blir shinet opp.

 

Ligger og dupper på en båt utenfor Nigeria, på tide å begynne på malaria tabelletter :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Var det noen vettugt i den messavisen da... for oss som bor litt for langt unna Bergen.. Noen spesiellt gode tilbud da...

Redigert av sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Hvordan kjører jeg for å komme til messen... var der for noen år siden men da kome jeg med noe annet hjul.... Jeg kommer fra sør inn E39 fra Haljem..... med to hjul om kong vinter fortsatt glimrer med sitt fravær

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Hvordan kjører jeg for å komme til messen... var der for noen år siden men da kome jeg med noe annet hjul.... Jeg kommer fra sør inn E39 fra Haljem..... med to hjul om kong vinter fortsatt glimrer med sitt fravær

Følg E39 til danmarskplass (det store krysset før du kjører over broen inn til sentrum), der svinger du til venstre og svinger på ny til høyre ned bakken, er sikkert merket godt denne helgen.

 

For de som tar ferjer eller krysser broer må dere huske visumplikten og gjerne sette igjen taxfree varene i Bergen :lol:

Redigert av Bayliner 3258 1996 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Og husk også at Bergensere (den innfødte sorten) ikke kan kjøre i rundkjøringer. De er grådig flinke til å vise det åpenbare med blinklys (at de skal inn i rundkjøringen). Men når de skal ut igjen, se det er en vel bevart hemmelighet.

 

Lagde en veibeskrivelse til deg inkl. noen kart.

 

Du er fast bestemt på å komme torsdag? Hadde tenkt meg på messen fredag, hadde vært kjekt å treffe deg igjen....

 

Mvh,

Kjell

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Jeg har dessverre ikke anledning til fredagen, skal sammen min bedre halvdel til København på weekend tur da..... da er det kun torsdagen som passer for meg..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Vanskelig valg, det derre..... båtmesse eller Köbenhavn, Köbenhavn eller båtmesse.... hmmmm..

 

Jo, tror nok jeg ville valgt som deg! :cheers:

 

Mvh,

Kjell.

Om alt går etter planen så rekker jeg begge deler... båtmesse torsdag og København i helgen...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Det er ikkje så mange tilbud i avisa, heller mer en presentasjon av alt som kan friste!!!Samt et

kart over messehallen...... Litt usikkert nå om når vi dukker opp p.g.a influensaepidemi i

heimen :cryin: Men håper at vi når innom en av dagene.....

Det finnes alltid noe å glede seg over!

Link to post
Share on other sites

Og husk også at Bergensere (den innfødte sorten) ikke kan kjøre i rundkjøringer. De er grådig flinke til å vise det åpenbare med blinklys (at de skal inn i rundkjøringen). Men når de skal ut igjen, se det er en vel bevart hemmelighet.

 

Hørt om blondinen som kjørte rundt og rundt i rundkjøringen.

- Blinklyset hadde hengt seg opp. :lol::lol:

 

"Tett en luke" heter leken vi av den innfødte sorten her i byen bedriver i rundkjøringer (de med turboforsinkelse og dieselmotor sliter litt ) :sad: men får være med hvis de har veldig lyst... :lol:

 

MEN båtmessefolket er fredet :smash: ærbødigst tilbys de ubetinget vikeplikt ! :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Og husk også at Bergensere (den innfødte sorten) ikke kan kjøre i rundkjøringer. De er grådig flinke til å vise det åpenbare med blinklys (at de skal inn i rundkjøringen). Men når de skal ut igjen, se det er en vel bevart hemmelighet.

Kanskje de har lært å kjøre bil i Tønsberg ? Og hvis de har kjøpt bil i Tønsberg så er det forståelig.

Veldig få Tønsberg registrerte eller Tønsberg solgte biler er nemlig levert med fungerende blinklys og speil. Legg inn påkjørsrett gen så er det utrolig mange interessante situvasjoner daglig. :nonod:

Link to post
Share on other sites

Kanskje de har lært å kjøre bil i Tønsberg ? Og hvis de har kjøpt bil i Tønsberg så er det forståelig.

Veldig få Tønsberg registrerte eller Tønsberg solgte biler er nemlig levert med fungerende blinklys og speil. Legg inn påkjørsrett gen så er det utrolig mange interessante situvasjoner daglig. :nonod:

Løsningen:

Bilde

Største amerikanse SUV laget noen gang :eek: Og den er mye større enn en Suburban. Er nok ikke så mange som står på påkjørsretten da

Link to post
Share on other sites

var og rigget på messen i dag , til dere som ikke kan komme ,det var tre ting som ikke var der i fjor , volvo ips , nidelv 690 med d3 -160, denne var en slags demo båt for volvo , kuttet i snitt på en måte , og for og ikke glemme den nye skorgenesen , fantastisk kvalitet??

Hva med Viknes 770, det blir jo en stor attraksjon vil jeg tro? Håper ellers at Minor 34 WA er på plass, det ble sagt så fra importøren på messa i høst... Denne har jeg store forhåpninger til... Minor 34 WA - Videosnutt

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Link to post
Share on other sites

Hvis Admiralinnen er med på messen, så er det viktig å forstå hva hun virkelig mener for å unngå senskader.....her er litt hjelp : :flag:

 

"Det er greit"

Dette er en av de farligste yttringene en kvinne kan gi til en mann.

"Det er greit" betyr at hun ønsker å tenke lenge før hun straffer deg

for hva du enn har gjort mot henne. "Det er greit" er ofte brukt sammen med ordet "Greit" og i forbindelse med "Gjør som du vil(med hevede øyenbryn)". En eller annen gang i nær fremtid kan du

forvente deg store problemer. :cryin:

 

"Høyt sukk"

Dette er egentlig ikke noe ord, men en ikke-verbal meddelelse som ofte

blir misforstått av menn. Et "Høyt sukk" betyr som oftest at hun for øyeblikket synes du er en idiot og lurer på hvorfor hun kaster bort sin dyrebare tid på å diskutere med deg. :cryin:

 

"Gjør som du vil" (med vanlige øyebryn)

Dette betyr at kvinner sier "Jeg gir opp" eller "Gjør hva fan du vil. Jeg bryr meg ikke". Du vil få et "Gjør som du vil(med hevede øyenbryn)" innen få minutter, fulgt av "Ingenting" og "Greit", og hun

vil snakke med deg igjen om "Fem minutter" når hun har roet seg litt. :cryin:

 

"Ingenting"

Dette betyr at det er faktisk "Noe" og du bør være på tå hev.

"Ingenting" brukes vanligvis til å beskrive følelsen til en kvinne hvor hun ønsker å spikre deg til veggen. "Ingenting" antyder som oftest en krangel som vil vare "Fem minutter" og som vil ende med ordet "Greit". :cryin:

 

"Det må du gjerne"

Dette er ikke en ytring, det er et tilbud. En kvinne gir deg muligheten til å komme med hvilken som helst unnskyldning eller grunn som du kan ha for hva det enn er du har gjort. Du har en

rimelig god sjanse til å fortelle sannheten. Vær forsiktig så kanskje

du slipper unna et "Det er greit". :cryin:

 

:cryin::cryin::cryin:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...