Jump to content

Juksemaker på Finn.no


svebe

Recommended Posts

De hadde vært en utrolig tjeneste Bavaria 32Sport. Nå er de i mitt tilfelle snakk om en yamaha blokk som veier noken kilo, og som må sendes med Bring. Synest de blir for mykje og forlange at du skal ta deg bryet med de(Visst du orker og ta deg bryet skal du selvfølgelig få betalt).

Usikker på kva Qrt har bestillt.

Hittil er de berre Qrt og eg som eg veit om.

Har hittil gått greit og få kontakt med han. Var senest kontakt med han torsdag og da skulle han få sendt den før helgen. Men han har fortsatt ikke sendt den:/

Link to post
Share on other sites

De hadde vært en utrolig tjeneste Bavaria 32Sport. Nå er de i mitt tilfelle snakk om en yamaha blokk som veier noken kilo, og som må sendes med Bring. Synest de blir for mykje og forlange at du skal ta deg bryet med de(Visst du orker og ta deg bryet skal du selvfølgelig få betalt).

Usikker på kva Qrt har bestillt.

Hittil er de berre Qrt og eg som eg veit om.

Har hittil gått greit og få kontakt med han. Var senest kontakt med han torsdag og da skulle han få sendt den før helgen. Men han har fortsatt ikke sendt den:/

Ei blokk?

Denne 45 år gamle kroppen trenger trening. Avtal henting, send meg en IM med ditt molbilnummer, så snakkes vi. Ittno problem :-)

Sende med Bring årner vi sammen. No worries

 

mvh

bavaria32sport

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

 

Link to post
Share on other sites

Han har tydeligvis ingen bekreftelse på at varen er sendt..

 

Tull og tøys, du får alltid en gjennpart/kvittering når du sender pakker på posten. Høres ut som mannen lyver så det renner av ham.

 

Gjør han oppmerksom på at hvis han ikke kan hoste opp bevis på at han har sendt deg en pakke i form av en kvittering fra posten får han enten betale tilbake eller bli politianmeldt for svindel.

 

Driver han firma er han forøvrig pliktig til å samle på slike kvitteringer (bilag) i 10 år så han bør ikke komme med at han har kastet den.

Redigert av Fjord725SE (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Her er det bare å kjøre innom og hente varene eller pengene.. Dette er åpenbart en kjeltring som trenger at noen kommer på besøk.. Stikk innom og si du skal hente blokken, er den sendt så ber du om sporigsnummer, har han ikke det men sier den er sendt med Bring, så kontakter du Bring Cargo i Stokke enkelt og greit. De er meget behjelpelig og har selvsagt fraktbrevet som de hentet varen med.. Bring hverken henter eller leverer noe uten fraktbrev og signatur(ved leveranse)

 

BRING CARGO AS

Borgeskogen 63,
NO - 3160 Stokke

Norge

Telefon:
+47 33 36 15 00

Email: vestfold.bci@bringlogistics.no

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Men for guds skyld slutt å gi denne karen tidsfrister for ditt og datt. Sier han at ting er sendt be om sporing, finnes det ikke sporing har han ikke sendt noe.

 

Skal du ha pengene i retur og han sier han har sendt de i retur, sjekk nettbanken, ble de overført for over 12timer siden så skal du se pengene på konto, ser du de ikke der så vet du at han lyver og konfronter han med det og ta i mot tilbudene fra folk her inne som gjerne reiser bortom og henter varer eller penger.

Link to post
Share on other sites

og vips så ble den diskusjonen fjernet.

den omhandlet en person med ett mobilnummer som slutter på 478 med mange profiler på nett som holder på på samme måte, tar forhåndsbetalt og leverer aldri varene

Ha en fin dag

Link to post
Share on other sites

Jeg bor på Nøtterøy, men kjenner ikke karen tror(håper) jeg... :-)

 

Stiller gjerne opp som hjelpemann dersom du trenger bærehjelp Bavaria 32. Men kommer ikke til å bli med på noe "balltre møte", er for en fredelig løsning...

 

Slike folk må stoppes, og dersom folk til stadighet begynner å troppe opp på trappa hans hjemme for å hente varene de har betalt, så innser han kanskje at verden ikke er så stor lenger...

 

Fernanda

 

:flag:

Båthilsen fra Fernanda.

Link to post
Share on other sites

Er merkelig det her. Det finnes et forum for klokkeinteresserte folk der de tilsynelatende blir hørt hos Finn.no.

Tvilsomme annonser på fake klokker, etc. blir umiddelbart stoppet etter innspill fra forummedlemmer.

 

Så gjennomslagskraften til armbåndsurbrigaden er tilsynelatende større enn det herværende forumet. Spør meg ikke hvorfor.

Link to post
Share on other sites

Det som som også er betenkelig er jo at innlegget på FB gruppen og kjøp og salg av båt og utstyr er fjernet av en med myndighet til dette.. Der var det en som ba om hjelp i en lignende sak ..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...