Jump to content

Prosjekt: Marieholm 24, 1978modell, VP aq171a


Ternen32

Recommended Posts

Dere har vært flink og gjort båten til en trivelig arbeidsplass, og jeg tror jamen du koser deg der nede! :yesnod: Det er et forbildelig opplegg og orden du legger opp til.

Men husk at det er kanskje 6 måneder til våren er her, og du må ikke gå tom for arbeid. Tenk om du må begynne med hekling og strikking for å få tiden til å gå. :giggle:

Ha en god helg!

Redigert av Wiking26AC (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Nok å gjøre :smiley: tror ikke jeg skal bli arbeidsløs :wink: å ja jeg trives veldig godt med å jobbe med ting når jeg ser at det blir mer og mer orden på det :)

 

Ellers, kabling inn til motorrom har nå gått fra dette:

bilde

 

Og Til dette:

 

bilde


Også har jeg en del sying fremfor meg også :lol: så slipper å hekle eller strikke.

 

Dere har vært flink og gjort båten til en trivelig arbeidsplass, og jeg tror jamen du koser deg der nede! :yesnod: Det er et forbildelig opplegg og orden du legger opp til.

Men husk at det er kanskje 6 måneder til våren er her, og du må ikke gå tom for arbeid. Tenk om du må begynne med hekling og strikking for å få tiden til å gå. :giggle:

Ha en god helg!

Link to post
Share on other sites

Takk takk :smiley: spent på hvordan den passer, det ser jeg ikke før til våren igjen, legger jeg delene fra den gamle over så er den helt lik så satser på at det går bra.

 

Så omfattende som vi har startet nå, så er vi helt nødt til mye gjenbruk og egenproduserte løsninger ellers ville dette prosjektet kostet alt for mye penger, heldigvis har jeg mye ting og tang liggende, også er det å bruke fantasien litt så skal vi få en ryddig fin båt på et relativt lavt budsjett.

 

Når det gjelder å sy kalesje så må jeg innrømme at det er noe jeg aldri har vært borti før, var veldig spent og gruet meg til å begynne, men når jeg ser hvordan fremre delen ble så må jeg si jeg ble meget fornøyd. :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Så omfattende som vi har startet nå, så er vi helt nødt til mye gjenbruk og egenproduserte løsninger ellers ville dette prosjektet kostet alt for mye penger, heldigvis har jeg mye ting og tang liggende, også er det å bruke fantasien litt så skal vi få en ryddig fin båt på et relativt lavt budsjett.

 

 

Dere må rydde plass i ønskelisten til Julenissen! :wink:

Link to post
Share on other sites

Takk for det Dinos :smiley: Har lest igjennom alle år fra ditt prosjekt også og må si jeg var mer enn imponert over arbeidet ditt med Livredd :thumbsup:

 

I dag har jeg i hele dag gått over hele bunn i båten, den er først rengjort totalt, tørket over hele med papir og rødsprit, deretter har jeg nå primet inn hver eneste mm av bunnen inne i båten med Seajet Epoxy primer.

 

Slik ser nå alt ut i bunnen av båten.

bilde

Link to post
Share on other sites

Ordnet litt med styrekonsollen i dag, endte med å skjære ut glassfiberplata for så og felle inn tre plate slik at alt ligger helt flatt uten noen kant, nå skal denne støpes fast bak slik at den sitter slik den skal, Har også da plassert instrumentene slik de skal stå, nå mangler bare ratt og gass kontroll.

 

bilde


Og for å legge til.. Takk til han som fant opp Multiverktøy :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...