Bjørn Løvjomås Startet 22.Januar.2014 Del på Facebook Startet 22.Januar.2014 Hei Som emnetittel sier, så vurderer jeg å gå til anskaffelse av en større båt til å bo permanent i. Jeg er ikke seiler. så det er motorbåt jeg ser etter. Pris vil være opp mot 1.3 mill ca.. flybridge vil jeg gjerne ha, men ikke noe krav. Bør og være reg i skipsregisteret. Størrelsen er og litt variabel. Kan jo hende det finnes større båter, eller mindre som passer. Jeg har ikke hastverk. Bor for tiden i min Nw 900, å trives svært godt. Men har innsett at jeg trenger noe mere plass Kan dere hjelpe meg i søket? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
ronjahund Svart 22.Januar.2014 Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 Har sendt en pm Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 22.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 Takk for hyggelig båtprat ronjahund :) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
finnmarken Svart 22.Januar.2014 Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 Nå har ikke jeg tenkt så nøye over hva man trengs i en bobåt, men jeg satt og så litt på Finn her nylig. Da jeg så denne tråden kom jeg til å tenke på denne. http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=45831875 Kanskje litt over budsjettet ditt, men du kan sikkert prøve deg på et bud. Den ser i alle fall ut til å ha det meste. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 22.Januar.2014 Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?q=Yacht&sort=1&ref=fas&finnkode=46192078 Prosjekttråd neste? Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 22.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 hehe.. så på den... litt stor.. men sikkert et gøy prosjekt. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Astor Svart 22.Januar.2014 Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 En trader eller en trawler vil gi deg gode boforhold. Jeg er ombord nesten daglig og har ingen betenkligheter å måtte flytte ombord. Se på Marilel. Han har bodd i sin trader i mange år. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 22.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 (redigert) Det er et par som bor i en trader 47 rett innenfor meg på brygga her i gjestehavna i Arendal . Det er en fin båt.. :-) Redigert 22.Januar.2014 av Bjørn Løvjomås (see edit history) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Ida Marie III Svart 22.Januar.2014 Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 Har vært om bord i den pilot housen Finnmarken henviser til, og kan bare si, det er rene leiligheten..men store salongvinduer gir stort varmetap om vinteren.. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 22.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 jeg liker store vinduer, da vi som bor på sjøen har verdens beste utsikt. At det blir noe kaldere, får en heller leve med. Men spørs om busjettet strekker helt opp dit han ligger.. desverre Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
finnmarken Svart 22.Januar.2014 Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 Har vært om bord i den pilot housen Finnmarken henviser til, og kan bare si, det er rene leiligheten..men store salongvinduer gir stort varmetap om vinteren.. Hvordan er tilstanden på denne da? Jeg viste den til kona, og hun ble litt lysten på å leie ut huset og flytte i den. Det er jo en gammel båt. Hva tror du Ida Marie III man kan få den for? Neida, det blir nok ikke noe av i denne omgang for vår del. Ta den du Bjørn. Det er vel bare å prøve et bud på 1, 2 mill? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 22.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 Tror jeg hadde blitt kraftig fornærmet av et bud.. 400 under antydning. . :-) men... Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
finnmarken Svart 22.Januar.2014 Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 Joda, men hvor mye er egentlig en slik båt verdt da? Den er jo tross alt 22 år. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 22.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 Jeg syntes nok den var litt dyr.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Klovn1 Svart 22.Januar.2014 Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 Ligger en Birchwood 42 på finn til 690`, riktignok fra 87 men kan jo være et alternativ. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 22.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 så litt på den Klovn1.. :-) det er et alternativ. . Litt gammel. . :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Framtia Svart 22.Januar.2014 Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 Denne kanskje: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=45690588 (Neptunus 49) Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 22.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 Noen som kjenner til den båten? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 22.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 Jeg har snakket med eieren. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Ida Marie III Svart 22.Januar.2014 Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 Hvordan er tilstanden på denne da? Jeg viste den til kona, og hun ble litt lysten på å leie ut huset og flytte i den. Det er jo en gammel båt. Hva tror du Ida Marie III man kan få den for? Neida, det blir nok ikke noe av i denne omgang for vår del. Ta den du Bjørn. Det er vel bare å prøve et bud på 1, 2 mill? Har 2 bekjente med identiske båter av den annonserte, det er de jeg har vært om bord i. En får virkelig følelsen av å være i en leilighet.. En annen bekjent av meg har en Trader 52, den virker faktisk ganske mye trangere... Hva du får den for Finnmarken...tja, alle må nok redusere pris i disse ulvetider, gjelder nok den annonserte også Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 22.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 Jeg syntes den virket så trang i pilothouse.. :-) stemmer det.. jeg ser for meg at jeg bruker den plassen mye. ? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Ida Marie III Svart 22.Januar.2014 Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 Neptunsen må også være mye for pengene, ukjent for meg, men ser meget bra ut.. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 22.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 Jeg likte den neptunusen.. stor plass.. men den er ikke registrert i skipsregister. . Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Ida Marie III Svart 22.Januar.2014 Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 Jeg syntes den virket så trang i pilothouse.. :-) stemmer det.. jeg ser for meg at jeg bruker den plassen mye. ? Meget god plass på broen på den Baylineren, sofa krok og greier, og åpen gang rett ned til salongen akter, og dør opp til flyen rett over.. Du bør nok kikke på båtene, er ikke alltid bildene viser virkligheten. Synd jeg ikke er hjemme, så kunne jeg sjekket den Neptuner for deg. Ligger ikke langt fra meg.. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 22.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 Den har ligget for salg svært lenge.. neptunusen. . Så kan hende.. du kan kikke på den.. en gang. . :-) om du orker.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.