Bjørn Løvjomås Startet 28.Februar.2014 Del på Facebook Startet 28.Februar.2014 Hei. Da er vi i gang med å forlytte Nord west mot Bergen . M ais er i gang . Litt tåke dessverre. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Julie III Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Dette blir spennende Bjørn! Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 2 år gammel TV, som jeg ikke har bruk for lenger, gies bort! Jeg er for tiden opptatt med andre ting! Ha en riktig god tur! Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Lurte nettopp på om du var på vei i den andre tråden, så så jeg denne... Ser du går et stykke ut på vei sydvestover. Har på følelsen at det kan bli en lang kveld for meg med padda i fanget, hehe.... God tur Bjørn. Vi følger med :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
navid Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Denne reisen må jeg bare følge med på fra starten av. Kjempefin underholdning. Håper du blir heldig med vær og vind, og at du får en fin reise uten problemer med begge båtene. God tur og lykke til Bjørn! Sitér dette innlegget Link to post
Julie III Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Vi er veldig glad i bilder også! Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Det går unna her ser jeg. Lengsel etter noe nytt? Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Du må få bloggeren (junior) online med live oppdatering, hehe :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Slangemannen Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Så fikk man noe å gjøre denne helgen også :-) Sitér dette innlegget Link to post
Andresh Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Litt OT kanskje men passer på en måte litt inn her: Tenkte å prøve dette mAIS greiene men får det ikke helt til dessverre..... MÅ jeg ha MMSI nummer registrert for å få det til å funke? Tenkte jeg bare kunne bruke Ipad'en sin gps for å sende signal Noen som kan hjelpe litt....? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 God tur! Endelig noe skikkelig underholdning igjen. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
sap_2000 Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Litt OT kanskje men passer på en måte litt inn her: Tenkte å prøve dette mAIS greiene men får det ikke helt til dessverre..... MÅ jeg ha MMSI nummer registrert for å få det til å funke? Tenkte jeg bare kunne bruke Ipad'en sin gps for å sende signal Noen som kan hjelpe litt....? Du må enten legge inn din egen mmsi eller lage en på marinetraffic som du så taster inn i appen sammen med båtdetaljene. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
All In Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Litt OT kanskje men passer på en måte litt inn her: Tenkte å prøve dette mAIS greiene men får det ikke helt til dessverre..... MÅ jeg ha MMSI nummer registrert for å få det til å funke? Tenkte jeg bare kunne bruke Ipad'en sin gps for å sende signal Noen som kan hjelpe litt....? synes du kan lage egen tråd om dette. La dette forbli en hentetråd;-) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 (redigert) Andresh: Du må ikke ha MMSI nummer, men det genereres et nummer i forbindelse med registrering. Mener det tok litt tid før jeg var oppe og gikk, men det er flere år siden jeg registrerte meg. Edit:Slutter meg til det All inn sier. Redigert 28.Februar.2014 av Bergen dørk (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
SoBo Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 (redigert) God tur ønskes til dere som er på vei vestover Dette blir gøy å følge med på Kommer til å ha Marine Trafficen oppe nå. Redigert 28.Februar.2014 av SoBo (see edit history) Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Andresh Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Takk for kjappe og greie svar! Denne avstikkeren fra topic er herved slutt ;-) Ønsker TS riktig god tur videre Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Grethe er i fint driv utenfor blindleia. Så ut som han gikk innenfor Nordbåene og så ut mot lykta på Reiskjær utenfor Justøya. Blir Kr Sand dagens mål tro om de ikke vil gå i mørket? Litt grums i området men Bjørn er på hjemmebane her :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
M/B Nordheim Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 (redigert) Ynskjer Bjørn m/ mannskap god tur, då er helga`s underhaldning redda. Måtte hell og lykke fylje på dei 7 hav Redigert 28.Februar.2014 av M/B Øyfjell (see edit history) Sitér dette innlegget Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post
M/B Nordheim Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Ser ut som dei går for overnatting i Kristiansand. Sitér dette innlegget Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post
Magne A. Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 God tur ! Det er alltid gøy og følge med på slike turer Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 (redigert) Ser ut som Grethe er sulten og skal få middag i tankene hos Sverre på Flekkerøya (bunkersstasjon) Tøft gjort å ta det trange innløpet til Skålevik nå i mørket! Se kartet Redigert 28.Februar.2014 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
M/B Nordheim Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 (redigert) Han har formodentlegvis radar?? og godt nattesyn. Redigert 28.Februar.2014 av M/B Øyfjell (see edit history) Sitér dette innlegget Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post
Magne A. Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 En som ivrer etter ny skute, blir det nattseilas videre ? Sitér dette innlegget Link to post
Antilia Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Godt igang. God tur Bjørn!!! Sitér dette innlegget Min hjemmeside: https://rgro94.wixsite.com/ronnies-side Link to post
leopard Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Noen som har en link Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.