Jump to content

hente levere tråd Arendal Bergen.


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

De gangene vi har gått dette strekket har alltid Egersund hatt desidert billigst diesel. Det er forøvrig 2 pumper i Haugesund havn. Den ene ligger for hånden på styrbord side på veien ut i leia. Den andre er en liten avstikker rett fram og til styrbord fra hurtigbåtkaien.

mvh Bergen Dørk

Link to post
Share on other sites

 

 

Det er veldig godt å ha dere med og. Betryggende på en måte. :-)

 

:thumbsup:

 

Ser du nevner Egersund i den andre tråden.

Trivelig plass å farte innom for bunkring og en pause.

Ikke minst artig å kjøre leia mellom Eigerøya og fastlandet.

Redigert av SoBo (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Dere er nok de mest overvåka menneskene i kongeriket for tiden :giggle:

:yesnod: :yesnod: :yesnod:

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Ser at dere er godt igang med dagens etappe. Det virker som om dere har med dere temmelig mange "followers" på denne turen, meg selv inkludert :smiley:. Artig og inspirerende med slike hente/leveringstråder :yesnod:.

 

Til tross for litt grått vær ser det ut til at dere har fine forhold der ute også.

 

Siden dette er en kombinert leverings/hentetråd antar jeg at avtale om kjøp av P440 i Bergen allerede er i boks?? (Forutsatt at det ikke dukker opp noe ved nærmere inspeksjon av båten etter løft osv...)

 

Vil uansett ønske dere masse lykke til, og riktig god tur videre!

Redigert av Olepo (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Ikke jeg heller har fulgt deg de siste timene på Ais. Det går på andre bøtta med kaffe for meg nå er det like før jeg :puke: ..ikke av deg Bjørn men det blir noen ganger litt mye kaffe.. :giggle: Virker som dette er grei skuring for deg .. God tur videre.

1986 mod: GH-16 70HK Eivinrude. 1985 Draco 21 VP 165 hk. 1987 Paramount 21 225 Hk Johnsen. Fjord 24 Weekender VP 170HK. 1986 Windy 27 CC VP 2x 260HK. 1987Windy 9800 VP 2x260HK. 1991 mod Princess 45 fly 2xTAMD 71B. Storebro 465 Biscay. 2xTamd 74 P_B
Windy 9800 Targa 1987mod 2*AQ271C 270HK

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...