Jump to content

hente levere tråd Arendal Bergen.


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Det er hyggelig med alle som følger . Ble litt mye skvalping til å ta bilder.. :-) men som dere ser har vi fortøyd hos Sverre Nilsen. Har ikke fått tak i han på tlf. Men lagt inn mld på svarer. Så håper vi får litt suppe i morra. :-) turen hit gikk greit å har gått mange ganger inn her. Så det var plankekjøring. Satser på å gå en lang økt i morgen.. :-) så nå blir det pizza på oss.. :-)

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Bare ein liten ting, kansje ikkje så liten heller. Vær forsiktig med å kjøyre etter slepestrekar, det gjer eg aldri. For viss ein går tilbake til gamle strekar så hender det dei går over land, og er ukorrekte. Vi brukar alltid å lage ruter ut og inn av vanskelege farevatn som er lagra som rute. Det er mulig det er det du har gjordt Bjørn.

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Diagnose: Erklært kronisk båtintressert.

Link to post
Share on other sites

God tur videre!! Håper været er med dere hele veien, vi fikser litt sol i bergen til dere kommer;)

Skal dere til fagernes yacht club med nw? Har jobbet der tidligere. vær obs på passasje under straume bro like ved FYC da det til tider kan være ganske sterk strøm der. Mange som har gått på en dyr smell der.

Link to post
Share on other sites

Noen som vet om det er kortpumpe på innsiden av Flekkerøy? Eller hvor er nærmeste bunkring dersom jeg ikke får tak i Sverre?

Jeg kjenner ikke til innsiden av Flekkerøya, men videre vestover har du Høllen, Tregde og Mandal. Forhåpentlig er det noen med lokalkjennskap som vet hvilke steder som er åpne?

 

Er du veldig langt nede på tanken?

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Takker Major. Jeg hadde akkurat en prat med eier av P460 i stavanger. Han kunne melde at det var vindstille. Så der virker roligere lenger vest nå. :-) det gjør ikke noe. ;-) det var til tider ganske tett med tåke men den trakk vekk når jeg gikk ut. Så jeg hadde visuell kontakt med land hele tiden.

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Ja dette var supert. Fikk toppet tanken å er nå startklar når lyset kommer i morgen tidlig. Slapp å vase rundt etter diesel over alt. Sverre på Flekkerøy er en god mann. Jeg har vært her 4-5 ganger. Men han husker meg. Det er imponerende. Nå plottes egersund inn som delmål i morgen. Så får vi se været an.. :-)

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...