Jump to content

hente levere tråd Arendal Bergen.


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Tror ikke jeg kan huske en så stille kveld i Tananger som dette på denne siden av jul, så om dette fortsetter burde det bli en knalltur oppover i morgen. Egersund er et greit mål – og med båt som gjør en del flere knop enn min tar det ingen evighet å svippe inn til sentrum heller. Billig diesel på pumpe ved innseilinga (nesten umulig å gå glipp av; om man ikke ser den er tåka så tett at det bare er å komme seg i havn).

 

God tur! Tar gladelig imot en tamp i Tananger om dere ramler innom her, men ambisjonene er kanskje større enn som så? Finnes dieselmulighet også her.

Link to post
Share on other sites

Har vært å fylt i egersund før. Så det går vel bra. Det gleder meg å høre at det er rolig vind på jæren. :-) regner med vi går med mellom 15 og 16 knop i morgen og. Hadde egentlig tenkt skrogfart.. men kjenner det trekker litt mot Bergen. ;-)

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Worry. :-) denne maskinen har gitt meg mange gode netter. Den har aldri prøvd seg på et feil slag.. bare den får mat. Så dette er jeg trygg på ja. Vi koser oss nå med å plotte å planlegge .så får vi prøve med noe mer bilder i morgen. :-)

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...