Hafrsfjord Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 http://www.marinetraffic.com/en/ais/home/centerx:8.097603/centery:58.07274/zoom:8/mmsi:258133580 Sitér dette innlegget Link to post
leopard Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Takk :-) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Det er hyggelig med alle som følger . Ble litt mye skvalping til å ta bilder.. :-) men som dere ser har vi fortøyd hos Sverre Nilsen. Har ikke fått tak i han på tlf. Men lagt inn mld på svarer. Så håper vi får litt suppe i morra. :-) turen hit gikk greit å har gått mange ganger inn her. Så det var plankekjøring. Satser på å gå en lang økt i morgen.. :-) så nå blir det pizza på oss.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tom Rør Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 God tur, og god middag . Jeg får se og lære av deg, da det snart er min tur. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Her er kursen satt ut mot havet. Valøyene og hesnesøyene forut. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Bare å følge i kjølvannet Tom Rør.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Pksp Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Morro! God tur! dette skal jeg følge med på :) Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Godt dere er trygt i havn Bjørn. Hvordan var det å gå inn der nå i mørket fra øst? Synes det er flott å gå ut der motsatt vei, men det var i dagslys. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 det var helt uproblematisk, kjørte på slepestrek fra plotter og var brukbar sikt. Så nå blir det å lage et mål mat. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tom Rør Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Bare å følge i kjølvannet Tom Rør.. :-) Sitér dette innlegget Link to post
M/B Nordheim Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Bare ein liten ting, kansje ikkje så liten heller. Vær forsiktig med å kjøyre etter slepestrekar, det gjer eg aldri. For viss ein går tilbake til gamle strekar så hender det dei går over land, og er ukorrekte. Vi brukar alltid å lage ruter ut og inn av vanskelege farevatn som er lagra som rute. Det er mulig det er det du har gjordt Bjørn. Sitér dette innlegget Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Jeg sjekket både med radar og to stk kartplottere. Å hadde brukbar sikt. Så jeg kunne se stakene på tur inn.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Noen som vet om det er kortpumpe på innsiden av Flekkerøy? Eller hvor er nærmeste bunkring dersom jeg ikke får tak i Sverre? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
3rik Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 God tur videre!! Håper været er med dere hele veien, vi fikser litt sol i bergen til dere kommer;) Skal dere til fagernes yacht club med nw? Har jobbet der tidligere. vær obs på passasje under straume bro like ved FYC da det til tider kan være ganske sterk strøm der. Mange som har gått på en dyr smell der. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Noen som vet om det er kortpumpe på innsiden av Flekkerøy? Eller hvor er nærmeste bunkring dersom jeg ikke får tak i Sverre? Jeg kjenner ikke til innsiden av Flekkerøya, men videre vestover har du Høllen, Tregde og Mandal. Forhåpentlig er det noen med lokalkjennskap som vet hvilke steder som er åpne? Er du veldig langt nede på tanken? Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Saga32 Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Det er ikke noe bunkring på innsiden av Flekkerøy nå lenger. Nærmeste på vei vestover er i Høllen. God tur videre. Sitér dette innlegget Link to post
Bateman Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Har akkurat landet i vårlige Bergen og kan melde om fine forhold. Holder seg forhåpentligvis bra noen dager til! Vi er bare litt misunnelige på deg.... ;-) god tur! Sitér dette innlegget Silver Viking 15, SeaRay Sundancer 250, Princess 366 Riviera Link to post
sap_2000 Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 I Navionics står det et nummer på marinaen,Høllen brygge som er 38166746 Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
MajorAndy Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Er det mig, der er gået glip af noget? Da jeg fulgte Grethe på MarineTraffic dukkede hun op lige ved byen "Kardemomme By". Se billedet. Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Hehe, Kardemomme By er en attraksjon i Dyreparken i Kristiansand, MajorAndy. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
MajorAndy Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Ok, jeg troede lige at Kristiansand havde fået nyt navn til ære for Egner :-) Bjørn, godt kørt, og du får god vind i morgen, ser det ud til. Håber du slipper for tågen! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Takker Major. Jeg hadde akkurat en prat med eier av P460 i stavanger. Han kunne melde at det var vindstille. Så der virker roligere lenger vest nå. :-) det gjør ikke noe. ;-) det var til tider ganske tett med tåke men den trakk vekk når jeg gikk ut. Så jeg hadde visuell kontakt med land hele tiden. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Sturee Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Nå har en meget fornøyd bjørn ordna seg med selvbetjening på flekkerøya og drivstoffproblemet er løst, regning på diesel kommer i posten :) Sitér dette innlegget Link to post
Sjøga Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Nå har en meget fornøyd bjørn ordna seg med selvbetjening på flekkerøya og drivstoffproblemet er løst, regning på diesel kommer i posten :) Bra service. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Ja dette var supert. Fikk toppet tanken å er nå startklar når lyset kommer i morgen tidlig. Slapp å vase rundt etter diesel over alt. Sverre på Flekkerøy er en god mann. Jeg har vært her 4-5 ganger. Men han husker meg. Det er imponerende. Nå plottes egersund inn som delmål i morgen. Så får vi se været an.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.