Jump to content

hente levere tråd Arendal Bergen.


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Nå er det noen karer som fortjener en dram; snart ! Har tatt en aldri så liten en i glasset, til ære for Dere :yesnod: Jeg får snart krampe i handa,i påvente av å få utbringe en velfortjent skål for flott utført seilas :cheers: Den har Dere virkelig fortjent :thumbsup: . Har du samvittighet til å selge denne da ? Bra båt det der !

Link to post
Share on other sites

Imponerende dagsetappe Bjørn :) dere har kommet langt synes jeg og likevel fremme i skapelig tid. Nyt kvelden med god mat så er det bare sjarmøretappen igjen i morgen.

Godt dere ikke dro hele veien i dag. Vi på BP support må jo ha noe å følge med på i morgen også :-)

 

Og er vi riktig heldige så er dette bare første episode ;-)

Redigert av sap_2000 (see edit history)

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Det ble 184 nm på loggen. Så langt har aldri jeg gått på en dag før. :-) men båten er så stabil både på temp og oljetrykk så det er bare moro. :-)

Ekstremt heldige med været og. Det må jeg innrømme. BONGO tromma til Wiking26AC er fenomenal.

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Hvad siger loggen i dag, Bjørn? Tæt på 200 nm gætter jeg på?

 

Red: Så ikke at du var kommet mig i forkøbet...

 

Da jeg skulle bytte båd i 2010 tog jeg fra Helsingør til Orust/Vindön i et stræk. Det blev 160 nm og da var jeg ganske udmattet da jeg kom frem...

 

Det er utroligt hvad tanken om en ny båd gør ved energien...

Redigert av MajorAndy (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...