Jump to content

Hentetråd Molde Oslo


Tom Rør

Recommended Posts

Hyggelig å være med på å ta dere imot på Borgen i går, Tom. Og takk for at du så herlig illustrerende kunne representere det båtefulle folkets kjærlighet for "nettseilas" i artikkelen min i Aftenposten :)

 

http://www.aftenposten.no/fakta/innsikt/Det-batefulle-folket-7517449.html

 

Hilsen

MorMajor

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Link to post
Share on other sites

Hyggelig å være med på å ta dere imot på Borgen i går, Tom. Og takk for at du så herlig illustrerende kunne representere det båtefulle folkets kjærlighet for "nettseilas" i artikkelen min i Aftenposten :)

 

http://www.aftenposten.no/fakta/innsikt/Det-batefulle-folket-7517449.html

 

Hilsen

MorMajor

Takk for glimrende artikkel, som jeg tipper majoriteten av båtfolket kjenner seg godt igjen i :-)

Link to post
Share on other sites

Veldig bra artikkel, ja! Og flotte bilder!

 

Tenk om Aftenposten ved samme forfatter kunne skrevet en artikkelserie om f.eks. Færderseilasen, verdens største "over night"-regatta. Følg en amatør og en racer frem til og med Færdern. To veier til samme mål. *drømme*

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Link to post
Share on other sites

Men uansett så likte jeg virkelig den reportasjen som ble skrevet om den turen din. Og med link til Bp. Det er så gøy når en får positiv oppmerksomhet. Å det fortjente dere virkelig. Dag Lindebjerg burde jo vært med.. skjønt.. dere klarte dere godt uten. Mye god dokumentar dere laget. Gleder meg til en laaangfilmkveld. :-)

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Jeg tror jeg så båten til artikkelforfatter liggende på Borgen. Så her er det muligheter for mer omtale.

 

OK - "mer omtale". Men denne gang bare en kjapp videosnutt av "hjemkomsten". Se den på bloggen vår mormajor.com - eller på youtube :)

 

mvh

MorMajor

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Link to post
Share on other sites

Veldig preget av mottagelsen og det skulle bare mangle, publisiteten her tok av så det holdt under veis og da kan det sikker blir i meste laget for selv den beste, men det så jo ut som en varm velkomst av mange som kjente hverandre godt !

"Sentrale strøk" var vel bare på sin plass. Det var mye snaut bebodde øyer, holmer og skjær som ble passert på turen.

Redigert av VannTro (see edit history)

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...