Jump to content

Ny autopilot til båten, hvilket merke / type skal jeg velge?


navid

Recommended Posts

  • 1 måned senere...

Noen som har montert noe slikt i en Nord West 900? Eller er det andre merker å foretrekke?

Jeg har ikke Nord West 900, men en Viksund 350 St. Cruz med en motor på strak aksling. Jeg installerte den samme piloten som trådstarter nå i vår, inkl. rorgiver. Veldig, veldig fornøyd så langt! 

Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening

Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke Nord West 900, men en Viksund 350 St. Cruz med en motor på strak aksling. Jeg installerte den samme piloten som trådstarter nå i vår, inkl. rorgiver. Veldig, veldig fornøyd så langt! 

 

Takk for svaret. Jeg har allerede bestillt denne pakken.  :smiley: Jeg studerte en del typer før jeg bestemte meg.

Det eneste jeg må ordne selv er slanger. Men jeg vet ikke hvilke koplinger/dimensjoner enda. Skal hente båten i september. Blir en lang seilas hjem. Håper på godt vær. :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...