Jump to content

Svaap og Minde er tapt i brann 30/5-14


Svaap

Recommended Posts

Verkeleg ufatteleg, så mykje arbeid og initiativ opp i ei sky av røyk. Som de seier det 1000 vis av timar borte på ein liten time. Det er urettferdig!! Føler med dikkån.

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Diagnose: Erklært kronisk båtintressert.

Link to post
Share on other sites

Nei og nei forferdelig opplevelse for deg som står midt oppi det. Kondolerer ..

1986 mod: GH-16 70HK Eivinrude. 1985 Draco 21 VP 165 hk. 1987 Paramount 21 225 Hk Johnsen. Fjord 24 Weekender VP 170HK. 1986 Windy 27 CC VP 2x 260HK. 1987Windy 9800 VP 2x260HK. 1991 mod Princess 45 fly 2xTAMD 71B. Storebro 465 Biscay. 2xTamd 74 P_B
Windy 9800 Targa 1987mod 2*AQ271C 270HK

Link to post
Share on other sites

Dette var fryktelig trist :nonod:

 

Har fulgt med i dine tråder med stor interesse siden jeg kom inn her på BP, og jeg kan ikke annet enn å beundre ditt arbeid, ditt pågangsmot og din kompetanse med disse prosjektene. Og da er det svært leit at alt er blitt flammenes rov i løpet av kort tid. Vi hadde alle håpet om å se "Svaap" og "Minde" i sitt rette element en dag, men slik gikk det altså ikke.

 

Håper at du har en forsikring som dekker noe av tapene, og at du kommer sterkt tilbake med et nytt prosjekt.

 

Tror ikke jeg tar hardt i om jeg sier at du har alle her på BP som støttespillere.

 

Lykke til videre :thumbsup:

 

Rune A

Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209

"Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen"

Link to post
Share on other sites

Har vert den tråden her på forumet som har vert fulgt med den største interesse,og beundring.Den har vitst pågangsmot og interesse for å få til ting som i utgangspunktet er umulig.Ufattlig trist utfall av alt det fantastiske arbeidet som er utført.Arbeid av denne utførelsen,tar så mykje tid at det hadde vert bortimot umulig for oss vanlige båtfolk å få utført noke lignende.Bruker å si at timer ikkje koster,men at lønn for strevet er eit godt resultat.Du hadde resultatet,men synd at det gikk tapt Kjøpte sjølv ein plattgatter i dårlig stand,det var alltid kommentarer av kor mykje arbeid jeg hadde kjøpt.Til slutt blei det svart at det ikkje er farliig for dei som gidder å gjøre noke ,etter den kommentaren var det kun posetive tilbakemeldinger Med din kunnskap og erfaringer,håper jeg for oss andre at du snart er tilbake med nye prosjekt,og innspriasjon for oss andre her på forumet.Ser fram til du er i gang igjen med nye prosjekt,og er klar for ein klikk etter ei god arbeidsøkt mvh Jakob

Link to post
Share on other sites

En utrolig katastrofe!! Håper du har helse og mot til å takle dette. Har lenge beundret ditt arbeid med Svaap.

Kondolerer. Men livet MÅ gå videre. Lykke til med evt. nye prosjekter!!!!

Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod.

Link to post
Share on other sites

Ble oppriktig trist og lei meg nå. Har fulgt ttådene dine så lenge og med så stor iver og interesse at jeg rett og slett føler tapet selv om heg aldri har sett båtene med egne øyne.

Håper det går bra med deg

 

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk

Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk

Mazda 929Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5

 

Link to post
Share on other sites

Veldig trist lesing, jeg føler med deg.

Håper inderlig at dette ikke knekker din fantastiske lyst og evne til å ta på deg prosjekter og dele dine erfaringer med oss som har fulgt deg lenge.

 

Dette er tragisk for deg som person og norsk kulturminne, vit at vi er mange som deler din sorg over et stort materielt tap...

 

Lyspunktet er ingen tap av dyr og menneskeliv.

 

mvh

Per Martin

Livet er for kort til å kjøre diesel

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...