Jump to content

Svaap og Minde er tapt i brann 30/5-14


Svaap

Recommended Posts

Huff og huff, jeg så noe video og bilder på nyhetene i går, og tenkte at det kunne umulig være Svaap selv om det lignet, men det var det altså.

Man blir helt satt ut og vet ikke hva man skal skrive, men etter å ha fulgt med på alle oppdateringer i flere år er det trist å se bildene.

 

Det er umulig å sette seg inn i hvor trist det må være for deg Ole, som har lagt ned 20 år og betydelige ressurser i disse båtene, og jeg kondolerer så mye.

Link to post
Share on other sites

Dette var veldig leit, rett og slett. To flotte båter, og enormt med tid og kunnskap. Jeg har latt meg fascinere av kunnskapen og ferdighetene som er vist i prosjekttrådene.

Så skal vi være glade for at prosjektene og håndverket er så godt dokumentert og delt med oss andre, og for fremtiden.

 

Dette gjorde meg oppriktig trist.

Link to post
Share on other sites

Helt uvirkelig! har fulgt med trådene og er utrolig imponert over jobben!! penger kan ikke erstatte dette!! Håper likevel forsikringer er i orden!

stor medfølelse fra Morten!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Nei så jævlig!

Trodde nesten ikke mine egne øyne når jeg så overskriften.

 

Har fulgt med på trådene dine med stor interesse og beundring i lang tid.

Helt ubegripelig. Er tom for ord!

 

Hold motet oppe og ikke la dette knekke deg. Håper i se deg i gang igjen med kanskje et litt mindre ambisiøst prosjekt så vi får fulgt med deg på sjøen også :-)

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Å se denne tråden føltes som et skikkelig slag i magen. Følelsen av meningsløshet og urettferdighet er omfattende. Jeg kan ikke engang tenke meg hvordan du har det nå. Min dypeste medfølelse.

Ideell båt er den som ikkje får større fart

enn at føraren reagerer like snart

Link to post
Share on other sites

.... Har ikke ord. Føler med deg, et virkelighetsfjernt og værst tenkelig scenario slettet 20 år med målbevisst arbeid. Håper du har et fornuftig forsikringsselskap som ser hva som faktisk gikk tapt for deg. Håper også du at igjen finner glede i en annen flott verneverdig seilskøyte som trenger å bli ivaretatt av et jern som deg! Lykke til videre i prosessen!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...