Komodo Svart 7.August.2023 Link til dette innlegget Svart 7.August.2023 Går fint det. Men jeg er ikke lommekjent i den havna, så plasser noen i baugen på vei inn Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
lurvetass Svart 7.August.2023 Link til dette innlegget Svart 7.August.2023 Supert @Komodo vi gjør et forsøk. Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Pequod Svart 12.August.2023 Link til dette innlegget Svart 12.August.2023 Noen som vet belegget i Stavern gjestehavn nå? Mulig jeg ankommer litt sent i kveld Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Chilli Solbris Svart 12.August.2023 Link til dette innlegget Svart 12.August.2023 Pequod skrev for 2 timer siden: Noen som vet belegget i Stavern gjestehavn nå? Mulig jeg ankommer litt sent i kveld Hvor er du og hvordan er føret? Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Pequod Svart 12.August.2023 Link til dette innlegget Svart 12.August.2023 Chilli Solbris skrev 52 minutter siden: Hvor er du og hvordan er føret? Etter litt om og men (fant ikke en plass jeg likte i Strömstad), så endte jeg opp på favorittplassen på Koster, Vettnet. Her er det ganske fullt, men stille og rolig. Sjøen har også lagt seg litt i løpet av den halvannen timen jeg har vært her, men jeg blir over til i morgen grytidlig og drar over Oslofjorden i retning Stavern før det blåser opp igjen. Selv om det er stille her nå, så skal det blåse mer uttafor. Så vi får se hva jeg ender opp med! Håper å komme meg over fjorden i morgen tidlig ettersom det skal blåse skikkelig både i morgen og mandag. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pequod Svart 13.August.2023 Link til dette innlegget Svart 13.August.2023 Pequod skrev for 21 timer siden: Noen som vet belegget i Stavern gjestehavn nå? Mulig jeg ankommer litt sent i kveld Svarer på mitt eget spørsmål jeg: Meget god plass i Stavern! Totalt sju gjestebåter her… Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
GeirFrode Svart 8.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2024 Hvordan er ståa nedover på sørlandet om dagen? Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 8.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2024 GeirFrode skrev 1 time siden: Hvordan er ståa nedover på sørlandet om dagen? Status fra Søgnekysten: Sol, varme og passe bris etter noen dager med bøs vind, 17-18 m/s, og regn. Yr melder flere fine dager denne uka 🌞👍. Sitér dette innlegget Link to post
bare lek(k)er Svart 24.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2024 Noen som vet hvordan det er med plasser i Kragerø? Tenker å ligge på gunnarsholmen fra imorgen formiddag/tidlig ettermiddag Sitér dette innlegget Link to post
bare lek(k)er Svart 25.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2024 Smekk fullt på gunnarsholmen ihvertfall. Fikk sneket meg inn til en av de siste plassene i formiddag Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 5.August.2024 Link til dette innlegget Svart 5.August.2024 Kommer forhåpentligvis i gang med båtferien i slutten av denne uka. Da går turen nedover kysten til Sørlandet (og forhåpentligvis enda lenger). Passerer vel Risør etter at trebåtfestivalen er over, og kommer nok til å dra forbi Arendal siden Arendalsuka vel snart starter... Men hvordan ser det ut ellers, både i gjestehavner og uthavner? Det begynner vel å roe seg nå som fellesferien er over? Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Eialin Svart 5.August.2024 Link til dette innlegget Svart 5.August.2024 8 båter i Stokksund utenfor Kristiansand nå i kveld. Sitér dette innlegget Link to post
HansH Svart 5.August.2024 Link til dette innlegget Svart 5.August.2024 @Pequod Masse ledig over alt. Er merkbart stillere langs hele Sørlandskysten i år sammenliknet med et «normalår». Er i Stavern nå etter 4 uker ned og opp kysten fra Tønsberg til Lillesand. Var relativt fullt ( men færre enn vanlig) i gjestehavnene uke 29 og 30, men ble adskillig færre fra forrige uke (31). Nå i uke 32 ser det ut som de fleste har reist hjem. Hvis du begynner mot slutten av denne uken vil du oppleve overskudd av plass over alt. (unntatt Arendalsuka/Arendal og trebåten i Risør. Det spesielle på Sørlandskysten i år er at det har vært betydelig færre vestlendinger/sunnmøringer som har tatt turen syd-/østover enn vanlig. Ønsker deg ellers en flott tur. Sitér dette innlegget Link to post
Captain A Svart 7.August.2024 Link til dette innlegget Svart 7.August.2024 Vestlendinger/ Møringer kjører etter været, da var det vel best og holde seg i sine heimtrakter i år For min del endte eg opp i Ryfylke, full klaff værmessig Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 23.August.2024 Link til dette innlegget Svart 23.August.2024 Husker at du nevnte at Skjærhalden ikke var så bra med vær som idag @Komodo. Satt og tittet på web kameraer nå på Windy. Jeg ser hva du mente . Dårlig krabbefiskeforhold for barna er det også idag. Landgangen heller også feil vei. Slik var det på Tjøme idag også. Mye vann som blir presset inn nå. Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Pequod Svart 23.August.2024 Link til dette innlegget Svart 23.August.2024 Mye vann i Lillesand nå også. Vinden har dog løyet noe, men noen kraftige vindkast innimellom. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Ask Svart 23.August.2024 Link til dette innlegget Svart 23.August.2024 Ein positivt ting med "uværet" på Aust-Agder. Kongen av dårleg musikk, Åge Aleksandersen, har måtte avlysa ein konsert. Aldri så gale at det ikkje er godt for noko. Om me ventar litt får me nok veta korneis det er med trønderrock på Hulda Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.