Zitt Svart 11.November.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2014 Tusen takk, dude! Jeg fant skiltene til Wikingen! :-) Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 11.November.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2014 Jeg trodde det var flatt hav ute i fjorden, SoBo, men det var nok båten og yellow som brakte meg skånsomt gjennom dønningene! Jeg har hatt nok ubåt, og regner ikke med at jeg får oppleve å bli eier av en yellow submarin! ;-) Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 11.November.2014 Link til dette innlegget Svart 11.November.2014 For all del, vi håper at dette forblir et non submersible vessel. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Zitt Svart 11.November.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2014 Så var Haugesund unnagjort og jeg er ute i havet igjen. Ingen problemer så langt. Det virker som om jeg kjører på gele, bare svak rulling. Drømmebåt, drømmevær og drømmetur, synd at ikke fruen kunne være med ddenne gangen! Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 11.November.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2014 Der er mye fisk her,på Humminbirden! ;-) Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 11.November.2014 Link til dette innlegget Svart 11.November.2014 Høres perfekt ut, Sletta ligger nesten som et teppe, du får en fin overfart, skal se om jeg får knipset et bilde når du kommer forbi. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 11.November.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2014 Bloksen passeres! Tankene går nok en gang til de pårørende. og involverte! Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 11.November.2014 Link til dette innlegget Svart 11.November.2014 Ser deg i fint driv forbi:-) Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 11.November.2014 Link til dette innlegget Svart 11.November.2014 Var et fint syn, herlig å se med egne øyne at en i utgangspunktet tragisk hendelse har fått en lykkelig slutt, båten så kjempefin ut i sjøen, prøvde å kalle deg opp på vhf,en, men du er vel så fokusert, eller ikke vant med nytt navn ennå:-))) Skal prøve å legge ut bilde i kveld, Windows og de er ikke helt samarbeidsvillige akkurat nå. God tur videre, blir det kinamat i Leirvik i kveld? Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 11.November.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2014 Fantastisk bra, fluefiskeren, det bildet skulle jeg gjerne hatt. Det er ikke så lenge til jeg kjenner lukten og smaken av vårruller og chop suey! Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 11.November.2014 Link til dette innlegget Svart 11.November.2014 Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 11.November.2014 Link til dette innlegget Svart 11.November.2014 Slik, ble ikke den beste kvaliteten med kraftig zoom, men men. Første er etter du passerte Bloksene og Lyngholmen, så ved Bømlahuk, og så på full fart inn Bømlafjorden mens du passerer formannin i båtforeningen vår Magne:-) Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 11.November.2014 Link til dette innlegget Svart 11.November.2014 Fin dag å hente båt på, så flotte forhold er ingen selvfølge over sletta i november Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
index Svart 11.November.2014 Link til dette innlegget Svart 11.November.2014 prøvde å kalle deg opp på vhf,en, men du er vel så fokusert, eller ikke vant med nytt navn ennå:-))) Ikke rart, om du roper "zitt, zitt, zitt" på VHF'en tror vel de som hører på at du har ei uregjerlig bikkje ved siden av deg . Kos deg med kinamaten zitt, du kunne vel knapt fått bedre vær til hentetur på denne årstiden. Knapt nok krusninger i Karmsundet jo... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Zitt Svart 11.November.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2014 Flott innsats, fluefiskeren, men jeg har dessverre ikke vhf. Jeg går og spiser nå, og kommer tilbake etterpå. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 11.November.2014 Link til dette innlegget Svart 11.November.2014 "zitt, zitt, zitt" på VHF'en ..å bikkja satt og satt og satt.. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 11.November.2014 Link til dette innlegget Svart 11.November.2014 Kos deg med velfortjent middag og ønsker deg en god tur videre på sjarmøretappen i morgen :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Tom Rør Svart 11.November.2014 Link til dette innlegget Svart 11.November.2014 (redigert) Bra jobba Zitt Kos Deg med "Vållull" og en nr. 13 (i følge Sibbe) Redigert 11.November.2014 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 11.November.2014 Link til dette innlegget Svart 11.November.2014 Tenker du sover godt i natt etter en flott tur i det fine været, god tur videre herfra også Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 11.November.2014 Link til dette innlegget Svart 11.November.2014 Hvor er du no og hva fart hadde du i snitt idag på henteturen.? Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Zitt Svart 11.November.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2014 Jeg får ikke koblet meg opp på nett på laptopen her i Leirvik, så jeg får ta de store tingene når jeg kommer hjem i morgen. Jeg har holdt litt i underkant av 7 knop i gjennomsnitt. Måleren på den ene tanken har beveget seg et par mm. Jeg takker for følget så langt! Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 11.November.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2014 Jeg har imidlertid et lite/stort problem. Garmin kartplotter fungerte helt utmerket botsett fra de sistse to timene. Det kom en grå trekant oppe venstre hjørne. Den ble større og større g dekker nå mer enn halve skjermen. Jeg har prøvd å slå av og på, og jeg har tatt ut og inn kortet. Noen som har vært borti lignende? Sitér dette innlegget Link to post
C75CC Svart 11.November.2014 Link til dette innlegget Svart 11.November.2014 Gratulerer med ny båt, kjørte motsatt vei med ny båt for 2 uker siden selv. Når det gjelder kartplotteren så kan der være at du har kartbrikka "HXEU508S: Kristiansand-Haugesund-Ryfylke". I så fall så er du i ytterkant av dekningsområdet. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 11.November.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2014 Ja, det har du jamen rett i! Det har verken jeg eller selger tenkt på, utrolig nok. Det star ikke noe nummer på kortet riktignok, det står rett og slett ingenting. Takk skal du ha! Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 11.November.2014 Link til dette innlegget Svart 11.November.2014 Ligger du på Leirvik og føler at du trenger plotter eller brikke for å komme videre så må du gi ein lyd NO før eg kryper til køys Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.