Jump to content

Årets båtentusiast 2014, Knude!


bliss X

Recommended Posts

Gratulerer masse Knude, vel fortjent av en ekte entusiast med et fantastisk pågangsmot og masse kunnskap som deles i rikt monn :fireworks3::newyearsign:

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Hei !

Da jeg så at jeg /byggetråden ble nominert så var det en pris i seg selv . Å bli satt i samme kategori som mange av de andre" orakelene" og "tusenkunstnere" på forumet var veldig gøy å innspirerende. At jeg fikk flest stemmer er nesten litt uvirkelig i det selskapet.

 

Tusen takk for at jeg ble nominert av flere og for alle stemmer :smiley:

 

Denne prisen vil for min del innspirere veldig til å dokumentere byggingen av Ty. 47 videre mot ferdig båt.

 

Knude

 

:newyearsign:

Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson

Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt

Link to post
Share on other sites

Fikk ikke stemt, men Knude var helt klart min favoritt for sin detaljerte og lærerike dokumentasjon av sin byggeprosess. Hvis kriteriet er kvalitet på dokumentasjon av arbeid som blir gjort og potensiale for læring ved å følge med på det arbeidet som blir dokumentert, så er Joda3300 en meget sterk toer i mine øyne :smiley:

Link to post
Share on other sites

Selv om jeg omtrent ikke har lest noen av dine innlegg Knude, må jeg likevel gratulere og ønske deg velkommen i klubben.

 

Lars H.

vinner 2003

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Selv om jeg omtrent ikke har lest noen av dine innlegg Knude, må jeg likevel gratulere og ønske deg velkommen i klubben.

 

Lars H.

vinner 2003

 

Tiltres!!

 

Det er så mange etter hvert nå, at det kanskje berettiger et eget årlig treff... :lol:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Føyer meg inn i rekken av gratulasjoner:)

Personlig stemte jeg ikke i år for jeg vet ikke hva jeg stemmer på:

Hva er kriteriene for og bli årets båt entusiast? Er det en båtbyggers hverdag? Med de gode tips og bilder.

Er det en båtmekanikers hverdag? Med de gode rådene han kommer med

Eller over det en som stuper ned i skuta og nyter båtlivet til det fulle med en gang han har mulighet?

Syntes det burde vært 3 priser i dette.

Prosjekt!

Teknisk!

Båtentusiast!

www.ribtjenester.no

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...