dsm Svart 22.Februar.2022 Del på Facebook Svart 22.Februar.2022 Flotte tanker og gode løsninger Sitér dette innlegget Link to post
Scand 360 dc Svart 22.Februar.2022 Del på Facebook Svart 22.Februar.2022 Ser bra ut. Dette er kvalitet. Sitér dette innlegget Link to post
Tor Arild Svart 22.Februar.2022 Del på Facebook Svart 22.Februar.2022 Dette fikk jo virkelig redefinert uttrykket at det er Tanken som teller. Flott arbeid :) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 22.Februar.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Februar.2022 Tor Arild skrev for 9 timer siden: Dette fikk jo virkelig redefinert uttrykket at det er Tanken som teller. Flott arbeid :) Det virker ryddig nå 😊 Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 25.Februar.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Februar.2022 Da var tankene på plass. Jeg isolerte dem i dag, og setter på kuleventiler i morra. Det drar seg til😊 Sitér dette innlegget Link to post
Fairline35 Svart 25.Februar.2022 Del på Facebook Svart 25.Februar.2022 Dette blir kjempe flott👍👍strøkent. Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 26.Februar.2022 Del på Facebook Svart 26.Februar.2022 Til sommeren gleder jeg meg til å fylle dieseltankene igjen med "avgiftspålagt" drivstoff. Forøvrig et flott stykke arbeide dette. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 26.Februar.2022 Del på Facebook Svart 26.Februar.2022 Strøkent dette, Tom. Full '0' stilling av hele maskinrommet. Her burde du nesten fått '0' stilling av maskinskadeforsikringen også. Alt blir jo i praksis som nytt eller bedre. Vi får håpe oljeprisene ikke løper helt løpsk for dere ut over våren da. Blir litt heftig å betale over 30.000 for fulle tanker Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 26.Februar.2022 Del på Facebook Svart 26.Februar.2022 Bonus skrev 26 minutter siden: Vi får håpe oljeprisene ikke løper helt løpsk for dere ut over våren da. Blir litt heftig å betale over 30.000 for fulle tanker Imponerende bra jobb Tom gjør, til tross for en fra før travel hverdag… Tanket på Fuglevik i går. Kr 11.09, men det varer nok ikke lenge. Ryktene sier 14.50 i Son. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 28.Februar.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2022 Nå har det blitt vasket og klargjort for remontering av maskiner Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 6.Mars.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mars.2022 Statusrapport fra Glommas bredd. De nye tankene har blitt fylt opp med diesel, og de er tette og fine. Akslinger er tredd på plass, og eksospotter er satt inn. Jeg har montert nye kuleventiler på pottene, og byttet gjennomføring og kuleventil for kjølevannet til generatoren. Propellene har kommet fra Winrace, og er sammen med de nye tankene det blankeste på hele båten. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 7.Mars.2022 Del på Facebook Svart 7.Mars.2022 Det blir bra det der Tom!😃😃😃 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Tom Rør Svart 10.Mars.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2022 Jeg kostet på båten 21060; i dag. Jeg betalte fakturaen fra dieselpusheren :-) 1300 liter. Mon tro om det ikke kommer til å stige en del mer framover, så den dieselen skal jeg ikke søle bort på grisekjøring. Sitér dette innlegget Link to post
dsm Svart 11.Mars.2022 Del på Facebook Svart 11.Mars.2022 Det blir nok en god stund til du kan fylle til den prisen igjen. Fikk fylt til samme pris i starten av uka, riktignok halve tankkapasiteten. Prisen var øket 5-6 kr/l allerede i går. Sitér dette innlegget Link to post
Elise Svart 11.Mars.2022 Del på Facebook Svart 11.Mars.2022 Du fylte vel ikke farget diesel på de nye fine tankene Tom :-) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 11.Mars.2022 Del på Facebook Svart 11.Mars.2022 Elise skrev for 2 timer siden: Du fylte vel ikke farget diesel på de nye fine tankene Tom :-) Nesten så han burde fylt dem med cognac Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
NilsPils Svart 11.Mars.2022 Del på Facebook Svart 11.Mars.2022 Komodo skrev 54 minutter siden: Nesten så han burde fylt dem med cognac Snart samme prisen . . ? Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Tom Rør Svart 11.Mars.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mars.2022 Jeg måtte ringe i går og forsikre meg om at prisen fra forrige torsdag var den jeg fikk,og det bekreftet han. Jeg sa at jeg hadde litt harahjerte om dagen, da prisen galopperer ☺️ Sitér dette innlegget Link to post
oberst1 Svart 11.Mars.2022 Del på Facebook Svart 11.Mars.2022 Snart i mål nå Tom, første måltidet nytes vel i det reneste rommet jeg har sett Grynter litt på nesa over dieselprisene fremover ja... Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 27.Mars.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2022 Nå begynner det å dra seg til. Nesten ferdig med polering, og maskiner er satt på plass. Stoffing er utført, så nå blir sjarken sjøsatt over helga. Da skal drivlinja justeres, og etter det kommer møkkajobben med å remontere innredning. Tepper er under produksjon i Strømstad, og vi krysser fingrene for at de blir ferdig til påske. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 27.Mars.2022 Del på Facebook Svart 27.Mars.2022 Så veldig bra ut idag😀. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Mr_Stian Svart 27.Mars.2022 Del på Facebook Svart 27.Mars.2022 Mye bra arbeid her. Men hvordan er det å få ut og inn igjen disse motorene? De må vel inn igjennom døren bak? Er vel ikke så mye klaring? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 27.Mars.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2022 Det går egentlig greit, men det er en ganske stor jobb. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 30.Mars.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mars.2022 Da er damen sjøsatt. Nå gjenstår siste finish på maskiner, så kan jeg remontere innredningen. Jeg vurderer også å bytte varmtvannsbereder, da den originale ikke er noe særlig god. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 30.Mars.2022 Del på Facebook Svart 30.Mars.2022 Litt av en jobb du har gjort nå! Får håpe det ikke blir like mye påkosninger hvert år 🙈 Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.