Windy37GM Svart 1.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2017 Ja, du skal vente så det tørker ordentlig. Står det i sollys går det fortere selvfølgelig. Jeg har ventet 2 dager når båten har stått i skygge, og 1 dag når det har vært som best med masse sol og fin temperatur :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
BingoBonzo Svart 1.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2017 Nå er de blitt fine og rene Satser på at de blir gyllene og fine når jeg legger på Teak Sealer i morgen Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Kharma Svart 1.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2017 Tok badeplattformen på min igår (Hoveling Golden Teak Sealer). Bildet viser renset teak vs oljet teak. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 1.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2017 (redigert) Nydelig Kharma. Skumbad med zalo 1 og myyyyk børste gang i løpet av sesongen med påføring av ny sealer så har du flott teak hele sesongen :-) Vil man ha grå, naturlig teak blir det slik med vask og Boracol (skjoldene er fordi isen nettopp har smelta på dekket denne morgenen ?) Redigert 1.Mai.2017 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
BingoBonzo Svart 1.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2017 25 minutes ago, Kharma said: Tok badeplattformen på min igår (Hoveling Golden Teak Sealer). Bildet viser renset teak vs oljet teak. Det så flott ut!!! Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Napoli Svart 1.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2017 Kharma skrev for 3 timer siden: Tok badeplattformen på min igår (Hoveling Golden Teak Sealer). Bildet viser renset teak vs oljet teak. Pent! Bitteliten skrev for 2 timer siden: Nydelig Kharma. Skumbad med zalo 1 og myyyyk børste gang i løpet av sesongen med påføring av ny sealer så har du flott teak hele sesongen :-) Zalo?? På teaken?? Tar ikke det den naturlige oljen i treet? Vet at du har (har hatt) båtplassens fineste teak @Bitteliten, var derfor jeg ble så paff. Hvor sterkt har du blandet zalo når du har vasket teaken da? Sitér dette innlegget Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Bitteliten Svart 1.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2017 (redigert) Zalo er helt problemløst når man bruker den mellom Golden Teak sealer behandlinger. Grønnsåpe er mye sterkere på teaken, selvom den gir litt fett tilbake. Jeg lagde skumbad. Satt vel på 10 minutter. Tørket aldri på teaken. GoldennTeak Sealer er olje med farge NordWest vasket teaken med sterk industrivask såpe før de tok tretrinns Hövling Golden Teak. Redigert 1.Mai.2017 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Billa Svart 1.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2017 Det er nok lurt å bruke lav konsentrasjon av Zalo samt skylle skikkelig etterpå for å unngå produktrester. Bruker selv Golden. Beste løsning jeg har prøvd, men som Bitteliten sier: Det må til en runde nr 2 i løpet av sessongen Sitér dette innlegget Sushi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.