Salt Svart 3.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2015 Har fulgt med "Trudelutt" på AIS via Marinetraffic. Dere har jo hatt en skikkellig forsommertur! Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Lars H. Svart 3.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2015 Og så var høyonna over her på Skjetten. Bilder fra får og efter at "mannen med ljåen" gikk løs på "plenen" FØR: ETTER: Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
dennrick Svart 3.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2015 Koselig bilde av begge kapteinene! I hagen din hadde robotklipperen min fått en ufordring, for den har vennet seg til at jeg har kappet ned alle hinder i hagen og bare "dyrker" gress Som så mange andre har jeg satt pris på å følge reisen deres i Sverige med bilder og kommentarer. Fortsatt god sommer Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Eureka Svart 3.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2015 Du tar deg kanskje en kjøretur til Ålesund Lars? Tall Ship race 15. til 18. Juli. ( for den som liker store skuter) Sitér dette innlegget Link to post
Stella Ulefoss Svart 4.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2015 Jeg tenkte at det med ljåen bare var tull, nå ble jeg mektig imponert Jan Martin Sitér dette innlegget Link to post
navid Svart 4.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2015 Vel overstått sommerferie for Trudelutt og mannskap. Har vært underholdende å følge med på reisen. Mange fine bilder og skildringer. Tråden er herved lagret. Mange fristende reisemål. I det minste er det lov å drømme, selv for en med kurs nordover. Ps: Kjører du Rv 64 må du passere Fannefjord – tunnelen før kl 1800. Ellers blir det omkjøring via Kleive. http://www.vegvesen.no/Fylkesveg/fv64fannefjordtunnelen/n%C3%A6rinfo/_attachment/751125?_ts=14a625c8c00&fast_title=N%C3%A6rinfo+1+-+Info+til+ber%C3%B8rte God tur til Kristiansund! Sitér dette innlegget Link to post
Antilia Svart 6.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2015 Vil også takke for at du lar oss få følge med på reisen og deler nyttig innformasjon og flotte bilder underveis. Fortsatt god sommer og nyt den fine rabarbaraen!!! Sitér dette innlegget Min hjemmeside: https://rgro94.wixsite.com/ronnies-side Link to post
Lars H. Svart 6.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2015 Takker, takker. Og ja, i dag hadde vi rabarbrasuppe med en god klatt rømme oppi! Herlig. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.