Jump to content

Så var det sommerferie for Trudelutt, tidlig i år.


Lars H.

Recommended Posts

Og så var høyonna over her på Skjetten. Bilder fra får og efter at "mannen med ljåen" gikk løs på "plenen"

 

 

 

FØR:

 

bilde

 

 

 

 

 

ETTER:

 

bilde

 

 

 

bilde

 

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Koselig bilde av begge kapteinene! I hagen din hadde robotklipperen min fått en ufordring, for den har vennet seg til at jeg har kappet ned alle hinder i hagen og bare "dyrker" gress :smiley:

 

Som så mange andre har jeg satt pris på å følge reisen deres i Sverige med bilder og kommentarer.

 

Fortsatt god sommer :smiley:

Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 SportBavaria 39 HT Sport | Grand RIB 650 Golden Line 200HK  | Bavaria 42 Vision

Link to post
Share on other sites

Vel overstått sommerferie for Trudelutt og mannskap. Har vært underholdende å følge med på reisen. Mange fine bilder og skildringer. Tråden er herved lagret. Mange fristende reisemål. I det minste er det lov å drømme, selv for en med kurs nordover.


 


Ps: Kjører du Rv 64 må du passere Fannefjord – tunnelen før kl 1800. Ellers blir det omkjøring via Kleive.


 


http://www.vegvesen.no/Fylkesveg/fv64fannefjordtunnelen/n%C3%A6rinfo/_attachment/751125?_ts=14a625c8c00&fast_title=N%C3%A6rinfo+1+-+Info+til+ber%C3%B8rte


 


God tur til Kristiansund!


Link to post
Share on other sites

Takker, takker. Og ja, i dag hadde vi rabarbrasuppe med en god klatt rømme oppi! Herlig.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...