sap_2000 Svart 26.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2015 (redigert) Ringte og pratet med Båly nå. 10,49 og de hadde korterminal så da tanker vi der om vi kommer så langt. Tusen takk for tips :-) Loggen rundet akkurat 150 nm isted. Nå sitter vi og koser oss og gomler snop (gummikrokodiller) mens vi nyter vakre blindleia :D Redigert 26.Mai.2015 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Zitt Svart 26.Mai.2015 Del på Facebook Svart 26.Mai.2015 Jeg har ikke fått dere opp på Marine Traffic siden Arendal før nå, men takker for fine bilder, så dagen er ikke helt ødelagt. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 26.Mai.2015 Del på Facebook Svart 26.Mai.2015 (redigert) Det går vel fra gummikrokodiller til seigemenn etterhvert, tenker vi; her på kontorene langs kysten og takker for underholdningen! Redigert 26.Mai.2015 av Bergen dørk (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Key Freak Svart 26.Mai.2015 Del på Facebook Svart 26.Mai.2015 Vi på kontoret i Sandvika takker også! Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
sap_2000 Svart 26.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2015 Talk for hyggelige tilbakemeldinger :-) Blikssund Gamle Hellesund Nå blir det ut og mot Randesund. Satser på å gå mot ny hellesund og Mandal. Blir sikkert litt sprut over Kvåsefjorden som vanlig Vi koser oss masse her og :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
tilplan Svart 26.Mai.2015 Del på Facebook Svart 26.Mai.2015 Herlig å se at noen skriver Randesund. Er selv oppvokst der. Regner med at du får med det Ulvøysund før Kvåsefjorden. Har du tid etter Kvåsefjorden, så er det fint å gå på innsida helt til etter Teistholmen. Sitér dette innlegget Link to post
Olepo Svart 26.Mai.2015 Del på Facebook Svart 26.Mai.2015 (redigert) Hei sap. Her har det virkelig gått unna ser jeg. Bra du var tidlig i gang og at dere fikk løst de elektriske problemene raskt og effektivt . Tusen takk for at dere tar oss med på tur og deler disse flotte bildene. Mistenker dog at effektiviteten i en del bedrifter kan ha hatt et plutselig og uforklarlig fall i dag.. Riktig god tur videre og kos dere masse, er nok ikke bare meg som kan føle et lite snev av misunnelse når jeg kjenner godt etter. Redigert 26.Mai.2015 av Olepo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 26.Mai.2015 Del på Facebook Svart 26.Mai.2015 Kvåsefjorden er grei med vind i fra NV. Bare og køle på.. Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 26.Mai.2015 Del på Facebook Svart 26.Mai.2015 Nede i 14,5 knob nu - tipper at der er rigelig med modvind nu... :-) Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 26.Mai.2015 Del på Facebook Svart 26.Mai.2015 Fått opp farta igjen! Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
sap_2000 Svart 26.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2015 Ble litt huskete over Kr sandfjorden og utsiden av flekkerøya. Deilig å komme inn i leia mot tregde. På vei mot skjernøysund nå. Tregde Skjærnøybrua Går mot Båly på innsiden av Hille Steikvarmt i cockpiten under kalesjen nå. Båten funker fint :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
VannTro Svart 26.Mai.2015 Del på Facebook Svart 26.Mai.2015 Det blir vel kanskje Spangereidkanalen nå da.... Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
sap_2000 Svart 26.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2015 Tar en pust i bakken på Båly nå. Koselig sted må jeg si :-) Fylte 419 liter og loggen viser 196 NM. Tanken viste ca 30% igjen. Vi fortsetter mot Farsund snart. Bilder Svinør. Har mange gode minner herifra da vi ofte lå inne sundet mot Hammerøy da jeg var sneip :-) Bunkring i Båly Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
sap_2000 Svart 26.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2015 (redigert) Dæsken så flott det var her! Flotte leiligheter med egne bukter inn fra kanalen med båtplasser :-) Da forsetter vi mot Farsund :-) Redigert 26.Mai.2015 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Maruma Svart 26.Mai.2015 Del på Facebook Svart 26.Mai.2015 Fikk lyst på sørlandstur jeg nå kjenner jeg...... flotte bilder SAP Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 26.Mai.2015 Del på Facebook Svart 26.Mai.2015 Gøyal tråd å lese SAP, synd jeg ikke så den før nå, ellers skulle jeg stått med flagg å vinket ;) ønsker dere en riktig god tur videre :-) Kommer til å følge tråden videre ja ;-)Flotte bilder også... Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
jcjohansen Svart 26.Mai.2015 Del på Facebook Svart 26.Mai.2015 Flotte bilder:) Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 26.Mai.2015 Del på Facebook Svart 26.Mai.2015 hmmmm ut å lukte på kulingen nå ??? Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 26.Mai.2015 Del på Facebook Svart 26.Mai.2015 Det er jo noen timer enda med dagslys.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tom Rør Svart 26.Mai.2015 Del på Facebook Svart 26.Mai.2015 Litt misunnelig nå kjenner jeg. Flotte bilder :-) Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 26.Mai.2015 Del på Facebook Svart 26.Mai.2015 Jeg er ikke så misunnelig for der de er akkurat nå.. men lykke til, og god tur til sap Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 26.Mai.2015 Del på Facebook Svart 26.Mai.2015 Friskt rundt Lista nå. Ser ut til at de snur og går inn til Farsund igjen. Fornuftig. Vindu i morgen formiddag og deretter ikke så verst på Jærens rev utover dagen. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
sap_2000 Svart 26.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2015 Da sitter vi å venter på en god pizza i Farsund :-) Vi bestemte oss for å stikke ut nesa og lukte på forholdene som Laluna gjettet, men hadde regnet med å snu og det gjorde vi. Ble for mye sprut kombinert vind som ikke er egnet for en kalesjebåt. Vi dyppet baugen så vidt en gang, så det ville blitt for vått og fortsette. Så inn til Farsund igjen og spylte saltet av båten. Det har vært en lang og flott dag så vi koser oss her isteden. Får et pust i bakken og kan lese oss opp på vær og føre til i morgen. Her kommer et par bilder. Korshavn. Ut og lukte med nesa i sky Fortøyd i Farsund Flott og koselig gjestehavn her Der kom pizzaen gitt :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Zitt Svart 26.Mai.2015 Del på Facebook Svart 26.Mai.2015 Vel undt og velbekomme! Sikkert en smart avgjørelse å ta en pause nå. Det hadde vel blitt i overkant slitsomt å fortsette nå på slutten av en ellers lang dag. Sett/legg dere på lading nå, så blir dagen i morgen også en god dag. Jeg må vel være klar i 5-tiden i morgen, for å få med meg hele showet! Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 26.Mai.2015 Del på Facebook Svart 26.Mai.2015 Gleder meg til 2 uker med båt rundt Kristiansand i sommer nå kjenner jeg:) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.