Jump to content

Leveringstråd Oslo - Bergen


sap_2000

Recommended Posts

Velkommen skal dere være, bare synd at byen ikke var bedre innpakket i dag når vi fikk så fint besøk!

Regner med at dere har vekket mange av oss, og at det er på tide å innse at vi bor på fineste plassen på jord, og at vi må bruke naturen mer enn vi gjør.

Dere er kanskje passelig sliten nå, men det er sikkert verdt det når minnene strømmer på i ettertid. Og det dere får igjen for det er en ting, men jeg er sikker på at turen har vært en opplevelse for mange, iallfall for meg.

Derfor bøyer jeg meg i flosshatten, og vil takke for turen!

Link to post
Share on other sites

For en flott reiseskildring å komme hjem til etter en dag uten mulighet til å følge med dere SAP. Du må virkelig passe deg nå så ikke strilen hjemme i stua lokker deg på flyttefot....

Dette var områder som frister til langtur  :thumbsup:

 

God tur hjem på flyet !

Link to post
Share on other sites

Jeg er enig. Kjekt å følge, men har problemer med frykten for at den gode SAP skulle få tanker om å flytte til mer sentrale deler av landet, med sin vakre natur, flotte skjærgård og deilige kvinder (litt halvdansk til slutt her). Enhver som kommer til sans og samling og flytter herover, er iallefall velkommen.

Link to post
Share on other sites

Helt topp - takk for turen! Skildringene, bildene, og vurderingene dere foretok dere underveis underveis gjorde det svært interessant. Spesielt også i kombinasjon med tips fra andre underveis (slepebåt trikset var veldig kult) og med Marine Traffic og den "rosa prikken". 

Link to post
Share on other sites

Takk for en god og flott tur!

 

Skjønner at TT var mye bedre og bruke, prøvde og sitere deg, men ble så ille knotete i mobilskin så ga opp, (har vel bare promille av lesing og aktivitet via pc.)

 

Når du kommenterte i bygging av Match2,på ett av de engelske forumene, så nevnte du en måte og legge inn flere bilder samtidig. Kan denne måten brukes her?

Link to post
Share on other sites

Når man er gift med de, så får man matpakke gratis. Ikke før, Hehe ;-)

 

Så etter Careca men ikke noe liv å se der. Flott båt :-)

 

Vinden har gitt seg men sjøen er igjen. For å slippe slag så er farten lav. Vi sitter her og koser oss uansett, men håper på å få køla på etterhvert :-)

Jeg så dere passere,  gikk ut på altanen,  men da var dere nede der dere har tatt bilde fra.

 

Tenkte det kunne være dere.

 

Flott Tur dere hadde. og takk for flotte bilder og historie.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...