LALUNA II Svart 22.Juni.2020 Del på Facebook Svart 22.Juni.2020 https://lindesnesfyr.no/webkamera/ Lista Egersund Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Grand Banks jr Svart 22.Juni.2020 Del på Facebook Svart 22.Juni.2020 (redigert) Bjørn Løvjomås skrev for 1 time siden: @Grand Banks jr, du skulle jo kommet innom å vært sannhetsvitne på fullført stempling🤪👍 He he. Turte ikke å stikke innom. Tenkte dere ville ha litt uforstyrret tid. Men dere har jo et avstandsvitne da, ha ha. Du klarte til og med å forevige fiskebåten min ser det ut til. Fikk ut turbåten i dag, så da skal fiskebåten på land for sommeren. : God tur videre i morgen @sap_2000! Alltid hyggelig å følge med på oppdateringene! 🙂 Redigert 22.Juni.2020 av Grand Banks jr (see edit history) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 23.Juni.2020 Del på Facebook Svart 23.Juni.2020 Grand Banks jr skrev for 4 timer siden: Bjørn Løvjomås skrev for 6 timer siden: @Grand Banks jr, du skulle jo kommet innom å vært sannhetsvitne på fullført stempling🤪👍 He he. Turte ikke å stikke innom. Tenkte dere ville ha litt uforstyrret tid. Hehe @sap_2000og jeg krangler som et gammelt ektepar.. men vi kan oppføre oss pent av og til.😂😂😂 Å det er alltid hyggelig å treffe andre gode Bp folk White Lady ligger jo her, så om du ser folk ombord neste gang må du komme bortom👍 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 23.Juni.2020 Del på Facebook Svart 23.Juni.2020 Til og med østlendiger har forstått at om noe skal skje, må vi opp om mårran Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
sap_2000 Svart 23.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juni.2020 Tidlig som gjelder ja. Var til og med klar på brygga før sørlendingen i dag 😉. stille og fint men kjenner gammalsjø utenfor Fevik så blir nok Innaskjærs utenom blindleia nedover mot Lindesnes. Hadde vært hyggelig om du hadde kommet innom @Grand Banks jr 🙂 Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
sap_2000 Svart 23.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juni.2020 Gjennom Ny Helleseund. Var litt kvapsete over Kvåsefjorden samt ut vestergabet så holder meg inne videre mot Mandal. har ikke holder som passer den store iPadden men litt tape så står den greit på dashen Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
sap_2000 Svart 23.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juni.2020 (redigert) Innom på Gismerøya og topper tankene igjen. 9,80 for literen her. 9,99 på Hasseltangen Redigert 23.Juni.2020 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Grand Banks jr Svart 23.Juni.2020 Del på Facebook Svart 23.Juni.2020 (redigert) Nydelig vær da! Frister "bittelitt"... Om én uke satser jeg på at jeg er samme veien. Om enn "litt" tregere... Jeg satser på en rundtur til Søgne og se litt på gamle trakter. Redigert 23.Juni.2020 av Grand Banks jr (see edit history) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Chilli Solbris Svart 23.Juni.2020 Del på Facebook Svart 23.Juni.2020 Herlige bilder @sap_2000!! Og den tapen er genial! Den sitter godt og kan sitte i flere dager uten å etterlate limspor! UV-bestandig er den også! God tur videre!! Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
sap_2000 Svart 23.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juni.2020 Tape og strips må man ha 👍 på vei inn mot Egersund nå. Skal hilse på noen bekjente som er på motsatt vei. de rapporterte om rotete forhold langs Jæren og var nede i 10-12 kn. når jeg gikk ut ved lista var det vindstille men med litt gammalsjø fra alle kanter ble rundt 20 kn. Begynt å blåse litt fra syd nå så går kjapt videre. Båten skal innerst i Ålfjorden og jeg har flybillet hjem 20:45 bilder Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
LALUNA II Svart 23.Juni.2020 Del på Facebook Svart 23.Juni.2020 Obrestad 7.7ms nå SSØ Eigerøya 6.3 ØSØ Marinogram midt i mellom Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
sap_2000 Svart 23.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juni.2020 Takker laluna. Glad for bølgeretningen 🙂 Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Key Freak Svart 23.Juni.2020 Del på Facebook Svart 23.Juni.2020 sap_2000 skrev 40 minutter siden: Begynt å blåse litt fra syd nå så går kjapt videre. Båten skal innerst i Ålfjorden og jeg har flybillet hjem 20:45 Aha, du skal helt inn dit. Og med litt tidspress innlagt så er det vel bare å gå på! Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
LALUNA II Svart 23.Juni.2020 Del på Facebook Svart 23.Juni.2020 Ligger rimleg bra an i forhold til tiden nå ser du runder Bøyen nå ;-) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
sap_2000 Svart 23.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juni.2020 Snart ved Kvitsøy. Har greit med tid ser det ut som. Typisk «jærføre». Litt større sjø ispedd litt mindre sjø men hovedsakelig med meg. Greier rundt 20 kn og wr glad jeg ikke skal andre veien Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Chilli Solbris Svart 23.Juni.2020 Del på Facebook Svart 23.Juni.2020 Ligger godt an nå! Hvordan sikker båten seg? Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
sap_2000 Svart 23.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juni.2020 Helt nydelig. Smal, spiss og dyp V gjør den relativt behagelig o forhold som i dag. Plenty med Power i motbakkene også 😎 Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Key Freak Svart 23.Juni.2020 Del på Facebook Svart 23.Juni.2020 sap_2000 skrev 17 minutter siden: Helt nydelig. Smal, spiss og dyp V gjør den relativt behagelig o forhold som i dag. Plenty med Power i motbakkene også 😎 Ligger båten på Finn? Kunne ikke se den. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
LALUNA II Svart 23.Juni.2020 Del på Facebook Svart 23.Juni.2020 (redigert) Stopp i Kopervik /Avalsnes ..slipper du unna resten av veien ? Redigert 23.Juni.2020 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
index Svart 23.Juni.2020 Del på Facebook Svart 23.Juni.2020 Trenger nok litt påfyll bare. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
sap_2000 Svart 23.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juni.2020 27 minutes ago, index said: Trenger nok litt påfyll bare. stemmer det 🤣 På vei igjen 😎 Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
sap_2000 Svart 23.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juni.2020 1 hour ago, Key Freak said: Ligger båten på Finn? Kunne ikke se den. tror ikke den har vert annonsert Haugesund nå. Lite båter utpå til å være St hans. drøye 40 nm igjen nå. Tipper sletta er grei i dag. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Key Freak Svart 23.Juni.2020 Del på Facebook Svart 23.Juni.2020 God fart nordover nå. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
sap_2000 Svart 23.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juni.2020 6 minutes ago, Key Freak said: God fart nordover nå. sjøen har dratt seg rundt Karmøy så var litt medsjø og tilbakeslag rundt sletta og Ryvarden. Tempoet øker nok litt lenger inn i fjorden. 27 NM igjen Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Key Freak Svart 23.Juni.2020 Del på Facebook Svart 23.Juni.2020 sap_2000 skrev 4 minutter siden: sjøen har dratt seg rundt Karmøy så var litt medsjø og tilbakeslag rundt sletta og Ryvarden. Tempoet øker nok litt lenger inn i fjorden. 27 NM igjen Nå passerer du snart Valestrand, der min mormos slekt kommer fra. Og når du runder spissen ved Tittelsnes har du Bjoa og Romsaøyene innover på babord. Der kommer min far og en rekke andre forfedre fra. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.