Key Freak Svart 23.Juni.2020 Del på Facebook Svart 23.Juni.2020 Godt levert! Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
LALUNA II Svart 23.Juni.2020 Del på Facebook Svart 23.Juni.2020 (redigert) Godt kjørt God tur hjem igjen ;-) Redigert 23.Juni.2020 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
MajorAndy Svart 23.Juni.2020 Del på Facebook Svart 23.Juni.2020 👍👏⚡️🛥 Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 23.Juni.2020 Del på Facebook Svart 23.Juni.2020 Det var godt og raskt levert! Og det var på tide med en SAP-tur!😃😃 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
sap_2000 Svart 18.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 Blåser støvet av en gammel tråd Sittwr å koser meg på flatt vann inne i Ryfylke med kurs for Stavanger og så nedover Jæren. Ble bil over hit i går kveld da det blir retur med en annen båt litt senere båten er en Sargo 36 med 2 D6 370 som skal tilbake til Østlandet. litt spent på forholdene senere i dag lenger syd. YR sier 12-15 msek fra VNV så marsjfarten blir nok endel lavere etterhvert. er på MarineTraffic som SAP og poster legger nok ut noen snutter på baarplassen på FB Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
sap_2000 Svart 18.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 Tok ikke lange tiden ned til Stavanger i dag Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
brs Svart 18.Mai.2021 Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 Blir nok en fin tur over Jæren så tidlig som du er. God tur. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 18.Mai.2021 Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 (redigert) Gledelig med en tur rundt kysten med @sap_2000 igjen! Da blir det vel en liten stemplingsur innom @Bjørn Løvjomås. Og kanskje en aldri så liten diskusjonen om ost og kaviar. Og siden jeg skal på jobb i ettermiddag står vel togtrafikken i fare😂😂😂😂. Man må jo prioritere de viktige tingene her i livet!😁😁😁 Redigert 18.Mai.2021 av Solbris II (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
LALUNA II Svart 18.Mai.2021 Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 (redigert) Vind Egersund 5.2 samme på Lista nå klokken 0700 så det lover jo bra for turen videre Fin båt ;-) Redigert 18.Mai.2021 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 18.Mai.2021 Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 God morgen forresten morgenfugl Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
sap_2000 Svart 18.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 Veldig flatt og fint så langt 🙂 nærmer meg vigrestad og greier å holde 33 kn ca. blir nok en tur innom onkel Bjørn i Arendal etterpå (om han har stått opp da 🤣) bilde og statistikk fra utenfor obrestad isted Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Grand Banks jr Svart 18.Mai.2021 Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 Det der er nydelige forhold! ..og en nydelig båt med godt mannskap! Hadde vært konge og være med på den turen der... ..og på sett og vis er jeg det også 😀 God tur! Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 18.Mai.2021 Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 En noe kjepphøy østlending innpå her merker jeg.. selv om sørlendingen for en gangs skyld sovna fra tidligvakta🤪 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
SveinHa Svart 18.Mai.2021 Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 Tusler godt unna ja, snitt rundt 30. Silkeføre over Jæren dette her. Fant deg ikke ved søk på Marinetraffic men etter litt leting dukket du opp like før Lindesnes... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
LALUNA II Svart 18.Mai.2021 Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 Bare å følge med her om litt https://lindesnesfyr.no/webkamera/ Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Komodo Svart 18.Mai.2021 Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 sap_2000 skrev for 1 time siden: blir nok en tur innom onkel Bjørn i Arendal etterpå (om han har stått opp da 🤣) Da må du hilse så mye fra reisefølget som overtok en Viksund for videre transport og takke så mye for en varm og hjertelig mottagelse i Arendal @Bjørn Løvjomås er en institusjon på sørlandet og baatplassen, og en fyr man aldri glemmer etter å ha truffet! Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
LALUNA II Svart 18.Mai.2021 Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 (redigert) Greier så vidt å skimte han i det fjerne men kommer jo fort Redigert: ble nok lurt av noe annet i bildet eller så har han stoppet opp Blir nok synlig for de fleste på neste camera sveip hvis han ikke fyker klar ;-) Redigert 18.Mai.2021 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 18.Mai.2021 Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 Først @Komodo, takk for hyggelige ord. De gjorde meg litt rørt. Så til neste tanken, plutselig gikk det opp for meg hva du mente med institusjon.. Det er jo der de jobber med lange hvite frakker. Og jeg får frakk med knyting på endene🤪 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 18.Mai.2021 Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 Ikke rart han ikke dukket opp tok seg en tur innom Korshavn ser jeg Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 18.Mai.2021 Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 Den gutten har hangup på Korshavn 👍👍👍 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
sap_2000 Svart 18.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 Tok en avstikker innom korshavn og på vei ut langs med Lindesnes så se lavt i webcamen 🙂 Lagt noen snutter på BP på FB Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
sap_2000 Svart 18.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 1 minute ago, Bjørn Løvjomås said: Den gutten har hangup på Korshavn 👍👍👍 tror jeg trenger å prate med noen om den ja 🤣 Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 18.Mai.2021 Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 God på timing er han og Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 18.Mai.2021 Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 (redigert) rask bildeserie forbi camera Redigert 18.Mai.2021 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
sap_2000 Svart 18.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.