Jump to content

Oppussing av Westcruiser 32 (Prosjekttråd)


Morten83

Recommended Posts

sunnmøre skrev for 2 timer siden:

Fornuftig kar:thumbsup:

Så på en av mine gamle youtube videoer hvor jeg durer frem for motor, ruller ut seilet for så å skru motoren av, når båten fosset videre med bare lyden av vannet som skummet bak... Nei, da var det klart. SEIL er det eneste som gjelder.  :smiley:

 

Zitt skrev 19 minutter siden:

Håper du får et godt båtår i år, og i mange år som kommer!

Du har liksom fortjent det!

Tusen takk Zitt, det syntes jeg også. :saint:

"There’s something you’d better understand about me ‘cause it’s important, and one day your life may depend on it: I am definitely a mad man with a sailboat!"

                              

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Hei.

Har lest hele tråden din med både gru og glede.

Har selv kjøpt en Westcruiser 32ac som har behov for en god del arbeid før den blir ferieklar. 

Heldigvis virker det som at skrog og drivverket er solid da ?

Har du noen tips om hvordan man bør gå frem for å få ett brukbart 12V anlegg i disse båtene? 

Screenshot_20180221-121119.png

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...
Vegvisir skrev On 8.3.2018 at 9.30:

Hei.

Har lest hele tråden din med både gru og glede.

Har selv kjøpt en Westcruiser 32ac som har behov for en god del arbeid før den blir ferieklar. 

Heldigvis virker det som at skrog og drivverket er solid da ?

Har du noen tips om hvordan man bør gå frem for å få ett brukbart 12V anlegg i disse båtene? 

 

Gratulerer med SOLID båt Vegvisir.

Jeg ga tapt for savnet etter seil, blant annet... :saint: men båttypen er bunnsolid bygget. Når det kom til min Westcruiser så ble jeg jo lurt trill rundt, båten var i forferdelig forfatning skjult så godt selger maktet.

Min båt hadde forøvrig 24V anlegg og det jeg gjorde var å fortsette med belysning osv som hadde 24V støtte. (Biltema) også hadde jeg to 12V konvertere, en i bruk og en som jeg kunne skru over til om den første skulle feile. Fungerte veldig bra for meg. Ellers så er det masse plass å trekke kabler i båt typen. :smiley:

"There’s something you’d better understand about me ‘cause it’s important, and one day your life may depend on it: I am definitely a mad man with a sailboat!"

                              

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...