Jump to content

Her er et bilde av båten min:

Worry II

Recommended Posts

Den solsengvarianten der var ikke dum! Døtrene mine ville ha elsket det! :smiley:

Det var så mye jobb å ta ned og opp den bakre kalesjen for å bruke soldekket over akterlugaren. Så da måtte vi tenke litt kreativt. Lagde pappmal, så sydde Meier "solputen". Blir brukt masse av Havfruen☀️ Edited by thomas73 (see edit history)

MÅ bare si det Bonus: Grand Mistralen ER lekker med hardtop også

Må vel være en av de mest vellykkede hardtoputgavene noensinne, designmessig.

Det er jeg helt enig i!

Skal ikke si meg uenig, folkens ..  :lol:

Veldig artig å se båtplass-medlemmenes båter live. Mye fint og velstelt!

Ja, det ser jo ut som at det ikke bare er snekker og landstedsbåter båtfolket kjører i lenger? :wink:  Veldig mange fine farkoster som er avbildet.  :yesnod:

Takk for det Pequod. Eneste gangen vi har ligget i Middagsbukta var vel 17. mai for et par år siden. Utenom feriesessongen finner du oss gjerne på Håøya og Bjønnhodebukta. Er nok der du har sett oss. Gi et pip fra deg neste gang.

Hmm, da må det ha vært Håøya, for der har jg vært flere ganger. Og er helt sikker på at jeg har sett båten "live" ikke bare på bilder! Skal hilse neste gang, ja! :-)