Jump to content

Her er et bilde av båten min:

Worry II

Recommended Posts

Må si meg imponert over båtparken her inne... Selv om 3 fotssyken har meldt sin ankomst (såvidt) etter 4 år, så registrerer jeg at jeg fremdeles har mye å gå på!

bilde

Bildet her er tatt, før den fyltes med rødfis... ?

Denne tråden dar over 8500 visninger på 4 dager. DET er bra. Skal vi lage en tråd hvor vi legger ut bilde av "Båten vi drømmer om" også ?

Det finnes et par liknende tråder, men biler av båter.. det bilr aldri feil ?

Edited by Worry II

Veldig kjekt å se båtene til dere alle. Liten som stor. -kanskje mest de gode gamle båtene :)

-drømmebåt-tråd hav vi hatt før... Dette er mye kjekkere.

Så synes jeg seilerene skal kjenne sin besøkelsestid :)

Veldig kjekt å se båtene til dere alle. Liten som stor. -kanskje mest de gode gamle båtene :)

-drømmebåt-tråd hav vi hatt før... Dette er mye kjekkere.

Så synes jeg seilerene skal kjenne sin besøkelsestid :)

Støtter den. :yesnod:.

Det var ikke særlig smart av meg å lese denne tråden. Jeg har klart å holde båt-abstitensene under kontroll gjennom vinteren, men dette ble bare smertefullt :-D

Håper jeg ikke blir kastet ut for å poste bilde av en båt som er mindre enn 20 fot. 14 for å være nøyaktig:

bilde

Vi startet båtkarrieren med dette skipet i fjor sommer. Det er bedre å starte forsiktig og lære båtlivet med liten båt enn å starte med en stor båt som man ikke mestrer. Vi teller dager til ny sesong (og ny båt)!

Bonusspørsmål: noen som klarer å se hvilket båtmerke det er? Det er relativt ukjent her til lands...

Mye for en hver smak her, og også mye pent blant båtene uten mast  :smiley:   Jeg har nok bilder hvor båten vises bedre, men den gjør seg nå best med seilene oppe synes jeg.  Båten er forøvrig en Arcona 400, ex. Framtia  :smiley:

bilde