Torfinn62 Svart 7.September.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.September.2019 Det hører med til historien at jeg fikk fjernet lekkasjen i taket. Takplaten ble ikke montert opp igjen (etter ønske fra ny eier). Han vil gjøre det selv. Blir rart dette, noen dager. Sitter her med voldsomt blandede følelser. Har lagt mye tid og penger i dette, og nå var den jævlig pen (for å si det selv) i forhold til da jeg kjøpte den. Ny båt blir det ikke mye mekking på. Den er strøken. Men noe småtteri må gjøres der også. Ikke fordi jeg må, men fordi jeg vil ;) Kommer til å legge ut bilder og oppdateringer av og til, så følg med :) Båtlivet - mer enn bare en interresse mvh Torfinn62 Link to post
23" sjekta Svart 31.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2022 Torfinn62 skrev On 11.6.2018 at 16.56: Da er ny fenderlist montert. Da forsvant det siste Mørebas-grønne på denne båten ? Hvor fikk du tak i fenderlist? ? Link to post
Jd940 Svart 20.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2024 Torfinn62 skrev On 14.6.2016 at 21.56: Motoren er ferdig montert. Det samme er aksling og propell. Kun noen få ting gjenstår. Da jeg var innom båtbyggeriet i dag var man igang med bunnsmøring. Nå mangler kun eksosslange og lyddemperen. Sistnevnte er feillevert. Det kommer ny i posten i morgen. Hei et lite skudd i blinde? Har du grader på skråplankene som holder båten fra kjølen å opp? Mvh fersk 8400dl eier?? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn