Jump to content

På tur med Solbris, en trawler


Chilli Solbris

Recommended Posts

  • 2 måneder senere...

Nå er det desember og for mange er det ikke aktuelt å bruke båten. Gud hjelpe meg for noen fine dager de går glipp av! Tenk å få nyte så vakre omgivelser fra flybridge 4. desember!

 

bilde

 

På vei gjennom Kjøkøysund med elever fra Norsk Maritim kveldsskole. Praksisdel av D5L gis ombord I Solbris! Fantastiske omgivelser!

 

bilde

 

Bare å nyte!

 

bilde

 

bilde

 

bilde

 

bilde

 

bilde

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Hyggelig tråd og flotte bilder :thumbsup:  Kjente og kjære  trakter for min del dette her :yesnod:

 

Kan forøvrig underskrive på at det har vært noen flotte dager her ute nå. Tar meg derfor den frihet og supplere med et par bilder fra samme område (Løpern). Bildene er tatt på lørdag. Kvaliteten er så som så (mobil), men motivet var alle tiders!

 

Håbutangen i forgrunnen, Tisler i horisonten

bilde

 

 

Løperholmen til høyre, Skipstadsand i bakgrunnen

bilde

 

bilde

Link to post
Share on other sites

Det er mange flinke fotografer her på BP, men disse bildene overgår det meste jeg har sett!

 

Oi! Det var svært hyggelig! Tusen takk! Det er noen år siden jeg var aktiv fotograf men jeg prøver så godt jeg kan å ta utsnitt som fester seg! :wink:

 

Fantastisk!

Takker! Lett match å få fine bilder når naturen byr seg fem på denne måten!

 

Må jo være kjekt med et lass av styrmenn ombord .....og alle passer på hverandre  ;-)

Jepp! Var ute med D5L elever. Nattseilas rundt Søstrene og Struten. Alt på lyskarater. Plotter ikke lov annet enn til radar.

 

Hyggelig tråd og flotte bilder :thumbsup:  Kjente og kjære  trakter for min del dette her :yesnod:

 

Kan forøvrig underskrive på at det har vært noen flotte dager her ute nå. Tar meg derfor den frihet og supplere med et par bilder fra samme område (Løpern). Bildene er tatt på lørdag. Kvaliteten er så som så (mobil), men motivet var alle tiders!

 

Veldig glad for bidrag som dette! Flotte bilder synes jeg! Og som du sier! Flotte omgivelser. Er du i Vesterelva så stikk innom!!

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Takk for det Erikda, du skal ikke se bort fra at jeg tar deg på ordet :wink: Er det du som ligger rett øst for Kråkerøybroa?

Jepp. Den med rødt rekketrekk. Står Solbris i front og LL 3997 på siden! Velkommen!?

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Hjertelig takk for det!

 

Men hvis jeg forstår rett at du bor i båten på heltid bør du kanskje endre bostedskommune i signaturen din :giggle:

 

Uuups!! Det har du helt rett i!!! :yesnod: :yesnod: :thumbsup: :thumbsup:

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

  • 8 måneder senere...
Bonus skrev On 22.8.2017 at 21.14:

Kaholmen har ligget i Moss noen dager, men gikk oppover Mossesundet nettop.

88024CA7-2DF5-4F24-8B6E-51AD51C92BF4.JPG.5c0eb0c5102ac784a81da3dd11fcfca7.JPGDD16F379-1D69-4B8E-B16F-8C47B8EAEFA2.JPG.8297e65ce5b2b603643ddb847f17cae1.JPG

 

Og den går for egen maskin! Nesten utrolig! Lurer på hvem som har overtatt den skuta.......

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...