Jump to content

Midgard på tur


Astridhj

Recommended Posts

Før me for på tur fekk me på plass ei ny hylla til bøker, pluss ein liten sikring så ikkje Gyda havner på sjøen flere ganger.

Gyda sikring

1487368000.jpg

Ny bokhylle

1487368086.jpg

Så blei da litt ekstra isolering av lokket til kjøleboks også

 

 

Må vel også sei at den nye meaco'n var betre en forventa

1487368187.jpg

1487368262.jpg

Link to post
Share on other sites

Litt etter 12 var me framme ved neste stopp. Det blei litt regn på slutten, og vinden er stigende. For øyeblikket ligger vinden mellom 20 og 30 knop. Men me er ikkje mykkje bekymra etter at me fekk rocna anker. Var ein stor forbedring fra cqr ankeret.

 

Til anker rett nord for Langevåg

 

bilde

Som ein ser så er det også fortøyingsbøyar her, men eg foretrekker eget anker ved litt vind og vær :)

Link to post
Share on other sites

Etter litt tv sjåing i går kveld, fant ein fort ut at når da blåste ein del og skuta svaier godt, for tv signalet. Men far i båten sku jo sjå mesternes mester..

.. Så då var da berre ein ting å gjør. Ut i regnet og få eit tau i bøya og feste i hekken.

 

Og vips, så blei tv'n stabil

1487505554.jpg

Link to post
Share on other sites

Når me var tilbake fra gummibåt tur, fyrte me opp Volvoen i Midgard og tøffet oss rett ner til Langevåg.

 

Så var me på plass ved Bømlo skipsservice.

bilde

bilde

Så i måro tidlig blir Midgard satt på land av denne rakkeren her

bilde

Så blir det nytt bunnstoff, rorlager,ny belg til drevet samt service av vår trofaste Volvo d2-55 inkl ventiljustering.

Pluss litt andre småting

Link to post
Share on other sites

I går blei Midgard løfta på land.

Når eg stod og såg på kom eg på eit gamalt utsagn fra Askeladden, hehe "et skip som gikk like godt til lands som til vanns og i lufta med"

bilde

 

Når eg var ferdig å spyle Midgard under, så blei båten kjørt til sin nye plass.

bilde

Båten såg bra ut under, med tanke på at det er ganske to år siden sist den var på land.

Sinken var ca halvegs brukt opp, så da er jo eit godt tegn at den blir spist. No skal det seiast at eg har eit par kilo ekstra sink under.

Propellen var noko tilgrodd. Den blei spraya med drevspray, men denne gangen trur eg berre eg skal prøva å polera den.

Sinken på propellen var nesten spist opp. men den har vert på i over 3 år.

bilde

 

Bautruster var relativt ok. sjølv om det trenger litt vask og puss:

bilde

 

 

Mens me tok ut roret, måtte båten henga i kranen, slik at me fekk båten høyt nok til å kunna ta roret ut.

Og da var litt av ein jobb. Roret satt meget godt fast. Ein stod under å jekka med ein jekk plassert mellom skroget og roret, mens eg stod oppe å slå på rorstamma med ein lita slegge.

Brukte først kile og slegge, slik at me fekk plass til jekk.

 

bilde

 

 

bilde

 

Etter nokre timar, var roret ute:

bilde

 

Eit tilgrodd møkkalager/ foring :

Det satt som berre pokker. Så eg tok fram ei tigersag og byrja saga det i nokre deler.

bilde

Nye rullelager har eg fått laga fra Jefa rudder systems i danmark:

bilde

Så slepper ein det problemt som no har oppstått, nemlig at nylonforinger har trekkt vann over lang tid, og svulmet opp og klemt hardt rundt rorstamma.

 

 

I dag er det regnver, så det blir ingen bunnstoffing i dag.

Verftet skal skifte belg på drevet, så dei har no ein del å gjer på der alikavell.

Pluss dei skal ha service på motor, inkl ventiljustering.

Link to post
Share on other sites

Etter ein vanlig vestlandsk sommardag, med kuling og hagl, blei det ikkje gjort so mykkje i dag.

 

Fekk tatt av alle sink anoder, og fornya dei.

Ellers gjekk da litt tid i å skrapa maling, slipa og polera litt på propellen.... Enda ein del igjen.

Tok eit bilde underveis mens eg hadde skrapt eit blad, slipt eit og polert litt på da sista.

bilde

Link to post
Share on other sites

I går bei det også gjort litt sjølv om det såvidt var på plus sida av gradestokken.

Starta med bunnsmøring. Men hadde ikkje heilt nok stoff til heile båten. Så når første spann var brukt opp, så gjekk resten tida i å polera navet til propellen.

 

Seajet 033 navy blue påsmurt bb side:

bilde

 

Nytt rorlager på plass:

bilde

 

bilde

 

 

Ikkje lett med all logistikk når eg må kjøra ein time kvar veg til verftet. Så må jo Gyda hentast i barnehagen, så då blir da litt korte dagar.

Men men, ser ikkje ut som om Midgard havner i vannet før tirsdag uansett.

 

Så når eg stod opp i dag, såg da slik ut:

bilde

 

Det står på databladet at seajet 033 kan påførst ner til 0 grader, så eg får vel hiva på litt stoff i dag også :)

Sjølv om da blir litt rart å bunnsmøre i snø, hehe.

Link to post
Share on other sites

Då blei da ei lita økt i dag og.

 

Fekk stort sett gjort ferdig bunnsmøring:

 

bilde

 

bilde

 

Var eit par plassar på kjølen som trengte litt ekstra pleie, så her slipte eg vekk bunnstoffet og påførte litt hempadur mastic.

bilde

 

bilde

 

Så blei da litt tid til overs så eg fekk polert litt meir på propell blad osv:

bilde

 

Så var dei starta med å ta ut motor for å skifta drevbelg, samt motorservice:

bilde

Link to post
Share on other sites

Då var da blitt ein liten tur innom Midgard i dag og.

 

I dag har eg ikkje gjort so mykkje meir en å bora hull i sinkanoder og malt litt på kjølen.

 

Bss har no tatt maskinen ut:

bilde

 

Så var maskinen kommen innedørs for sjekk og service :

bilde

 

Ventiljustering:

bilde

 

Drevet er også tatt ut og splittet for sjekk,vedlikehold og belgbytte:

bilde

 

bilde

Link to post
Share on other sites

Ventiljustering blir gjort sio eg alikavell er på eit penta godkjent service verksted. Så eg tenkte berre at ein kan ta mest mulig når ein først er på land der. Motoren er gått ca 1500 timar, så da er vel ikkje nødvendig med ventiljustering enno. Men da kostar ikkje mangen kroner ekstra å få da gjort. Så er eg på den sikra sio, hehe.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...