Jump to content

Midgard på tur


Astridhj

Recommended Posts

Prisen på utstyr er ganske det samme som i Norge. Drone regler varierer ein del etter hvor du er. Det finnes ein god del info på nettet om du er interessert. 

 

I dag har me vert på litt meir skattejakt ombord og funnet diverse, inkl støvsuger, ny symaskin og det beste er vel ein heilt ny umomtert spectra cape horn watermaker med alt som trengs

DSC_0406.JPG.07549e506833a294d657acd721eee471.JPG

DSC_0407.JPG.0628c501f54fec31fcf72583bb829084.JPG

 

DSC_0408.JPG.c788cbfa72c45a081f9e1cd461207e51.JPG

DSC_0410.JPG.f929c2f9207ee5cacc13d6a22c0f2dc3.JPG

 

Var også ein ny inverter på 2500 watt. Men den var til 12 volt, så det hjelper ikkje så mykkje da forbruksbanken er 24 volt. 

 

Så hadde me surveyor ombord i går. 

Han var veldig hyggelig og behjelpelig, samt han meinte me hadde gjort eit godt kjøp.  ( eller rettere sagt, Astrid har gjort ein god deal) 

Link to post
Share on other sites

Astrid disket opp med omelett til lunch. DSC_0434.JPG.2825248dcef9ea1e7d127102d85d1880.JPG

Så då fekk me testa at generatoren virket bra. Det er ein ny Force 10 elektrisk ovn ombord. Så ingen gass. Men da det ikkje er inverter å me fyra i gang generator når me skal laga mat og kaffi. Men det kjem self lifepo4 batteribank her og seinere, med victron oppsett, slik som i Midgard. 

Link to post
Share on other sites

Takker for fine ord, kjekkt at me kan spre litt glede :)

 

No er me tilbake i havna etter ein dag på havet. Det blei 4-5 timer for motor, 3 ankringer og litt ut med storseil.

 

Båten cruiser fint avgårde mellom 6 og 7 knop på ca 1400 -1500 rpm. Topp rpm ligger på ca 2100.

Egentlig fornøgd med farten, med tanke på at bunnen er godt infisert av både rur , tare, ditt og datt. 

 

Motoren går veldig flott. 

Resten er også stort sett bra, uten om drevet til hjelpemotor. Sjekket olja i går, og den var klar. Men etter ein del timer i dag, var den gul og hvit. Så her kjem det nok vann inn i olja ein plass. Det får berre ver til me skal ha den på land neste gang. Ikkje godt å gjer så mykkje etterforskning mens den er i vannet tenker eg (sjølv om da blir nok litt forsking på kveldstid, hehe) 

 

Siste ankring blei rett utfor havna vår, der grillen måtte prøves. 

DSC_0438.JPG.8b62497598f2eff7c7d55e6f87ea87f9.JPG

DSC_0443.JPG.1da9fec3f1b8b8a25ac65106fbfa41cd.JPG

 

Etter ei god stund gjekk me til kai igjen, gode og mette. Planen var å ligga til anker i natt, men i dag og i heile måro kjem Atlanteren rett inn i bukta. Så då gjekk me heller til kai, då det ikkje er noko plass på sørsida her og ligge i le.

Men Jandia låg veldig fint til anker sjølv med sjøer på bort i mot 1 meter, som kom inn på bb bau. Dei andre båtene slingra og rulla veldig, mens me duppa berre opp og ner.  (hjelper på med 30 tonn båt, hehe) 

Var også litt tyngre å jobba med 50 kg anker, og kjetting som er vel 12mm eller meir. 

 

Alt i alt, ein flott dag på sjøen, og båten blir me meir og meir glad i, all tre ?

DSC_0437.JPG.f648c2c06d7e8b4dac4b97f19895c983.JPG

DSC_0436.JPG.e40be47a4edc28d59f6063e86c576333.JPG

Link to post
Share on other sites

I dag morrest var det overskyet, så då var eg raskt ute med kaffekoppen på tur i havna. 

DSC_0444.JPG.1ee54f63524bf16cc85e3117d8fab3e7.JPG

Etter ein del dager med sol, og ikkje nok solkrem, så har eg starta å flassa litt rundt om. Så litt overskyet er også bra :)

Tempen ligger på ca 23 grader, så det er rett og slett heilt topp

Link to post
Share on other sites

Havna er inngjerdet og bevoktet 24/7. 

Fleire ganger til dagen går det folk fra havna og ser etter båtene. 

Rett oppfor brygga vår er det dusj og toalett som me har kortnøkkel til. Det er vaskemaskin her, og om ein trenger hjelp til å legge til kai, så kjem dei med trossemenn. Er og ein liten spar butikk i havna. Det følger med to parkeringsplasser til bil, og porten opner seg inn til havna med skilt gjenkjenning. 

Så ja, gode fasiliteter. Og ei egen lita strand rett bortfor havna. Me fekk også med to boder ut året. 

Det er egent strøm og vannuttak til kvar båt. 

 

Blei litt arbeid med tauverk i dag, då eg liker å ha bra fortøyning. 

DSC_0446.JPG.688bbb7b8f28d329b6d58b66751dea3c.JPG

 

Gyda og meg har også vert på tur med paddle board samt sparkesykkel. No er tida inne for å marinere kyllinglår, som skal bli dagens middag. 

Redigert av Steini (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Steini skrev On 29.6.2018 at 21.42:

Resten er også stort sett bra, uten om drevet til hjelpemotor. Sjekket olja i går, og den var klar. Men etter ein del timer i dag, var den gul og hvit. Så her kjem det nok vann inn i olja ein plass. 

 

Dette kan komme av at olja piskes opp under drift. Sjekk olja på nytt etter en tids hvile før du konkluderer. 

 

For øvrig: Takk for en herlig tråd. Flott å følge dere både på Vestlandet og i «Syden» til alle årstider. 

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

 

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Det blei litt stopp i skrivinga her, då me hovedsaklig låg i havna.

Blei den eine prøveturen der me fekk testa motorene, storsegl og div annet.

Ankeret blei sluppet 3 ganger, og kom heldigvis fint opp 3 ganger. Så me fekk prøvd utstyret skikkelig.

 

Nå er eg kommen tilbake på jobb, og har vert ei god veka ombord på jobb.

Så sitter ein jo igjen med ein del erfaringer og ting å reflektere over ang båtkjøp:

 

Det var ein del papir arbeid som måtte på plass. Div papir måtte på plass for å omregistrere den. og alt slikt tar jo litt tid når det skal sendest til andre land. Spesielt når ein er nordmann med båt på Gran Canaria, som er registrert i Holland. Så det blir ein del mailer og telefoner frm og tilbake.

Så skal ein jo også ha forsikring, og dette er heller ikkje ein heilt enkel sak til å begynna med, hehe.

Dei forlangte at ein måtte har surveyor ombord får på sjekke båtens tilstand og anslått verdi.

Så surveyor blei bestillt, og han kom ombord etter nokon dagar.

Men som alt i spania så tar ting litt tid. Og etter ganske 2 uker, uten å få rapport fra surveyor, kontaktet eg han igjen.

Så sendte han meg ein midlertidig rapport dagen etter, når han skjønte at det hastet litt. Veldig hyggelig kar foresten.

 

Denne blei sendt inn til forsikringselskap. Så fekk me forsikring av båten, men ikkje mast osv. Dette måtte me visst også ha ein egen rigger/ surveyor på.

Så nå er jallfall båten forsikret, men uten dekkning av master.

Jaja, får ta det etter kvart.

 

Det vart også ein del papirarbeid osv med å ordne kaiplass.

Men også dette gjekk seg til.

 

Er kansje berre me Nordmenn som er for godt vant til at det er relativt enkelt i Norge :)

 

Så no har me jallfall alt av papir på plass og kan glede oss over godt kjøp.

Surveyoren var veldig fornøgd med båten, og den blei verdsatt til ein sum som er mykkje høgare en me måtte ut me.

 

Etter at me var kommen ombord, så ser eg at også mastene med rigg er fra 2001, da tidligere eier tydeligvis ville ha rulleseil over heile linja.

Tilstanden på båten er veldig bra sålangt. Og det skinner godt gjennom at Nauticat er meget flinke båtbyggere. Innredningen er det veldig lite slitasje på. Alt elektrisk er flott lagt opp til skap og instrument. Og det er jaggu meg mykkje elektrisk ombord.....

Heile båten virker veldig solid bygget. Ja sjølv med så masse treverk ombord, trur eg den knirker mindre en Bavariaen som er fra 2005, hehe.

Og ikkje minst detaljer som lister og annet treverk. Der har dei også vert veldig flinke og nøyaktige.

Ein ting er at det er veldig masse elektrisk ombord, men det er jo selfølgelig også ein god del som må skiftes og nye ting som må monteres.

 

Noko av det første som må på plass er eit skikkelig anker. Det er for øyeblikket eit CQR anker på ca 50kg.

Og etter min erfaring med CQR som det var på Midgard også til å begynne med, så blir det ikkje noko overnatting til ankers med dette. Eg stoler rett og slett ikkje på det.

Vil sjølsagt ha ein Rocna her også, men på grunn av baugsprydet så passer det nok ikkje. Etter mykkje lesing fra og til så trur eg nok det blir ein 55kg Vulcan å finne framme på baugen snart. Og ein relativt stort fortress til hekk/ reserve anker.

Så er det jo ikkje noko inverter fra 24v til 220v ombord. Det er nok meininga at ein skal kjøre generator når ein skal bruke 220v. Men dette går nok ikkje for vår del.

Så også her må det nok investerast i ein heil haug med Victon utstyr,vaskemaskin,fryseboks, meir solceller,navigasjonsutstyr, vindmølle, og etter kvart lithium batteri her også. Sikkert ein masse annet også, hehe.

Men det er vel slikt me båtfolk liker? Jallfall ein del av oss, hehe.

 

Men me gleder oss veldig til å tilbringa meir tid med Nauticaten. Det er ein veldig behagelig og flott båt, som eg blei meir og meir glad i for kvar dag. Og eg blei meir og meir positivt overrasket etter meir eg kraup rundt under dørker, inni skap, koblingspanel osv. Det er tydeligt at det er fagfolk som har montert det elektriske utstyret ombord, og også det meste annet utstyr.

 

Me lever i spennende tider :)

Så no er det berre å starta på ny, og få denne båten utstyrt etter ønskene våre også, hehe. 

Link to post
Share on other sites

  • 4 måneder senere...

Då var det lenge sida sist det blei noko skriving her.

 

Men når ein har båt så langt vekke, og kun stort sett er der ei uke i slengen, så blir det litt begrenset kva ein får gjort.

Dei siste turane har det stort sett berre blitt gjort småting, då me prøver å ha litt ferie og når me fyrst er ombord, hehe.

Ting som er gjort i seinare tid er:

Lakkering av utvending treverk

Vask av motorrom

Maling av dørkplater i motorrom

Skiftet motorrom vifte. (den gamle var litt mykkje støy fra)

Teste alt utstyr.

Fått på plass 3 stk ipcamera

4g internet

Aircondition (flyttbar)

Skiftet fortøyninger

Skiftet litt andre diverse småting.

Holder på med Telldus system

Victron BMV-712 batterimonitor

Skiftet det meste av lys til LED. Litt gjenstår.

Skiftet ut ein del ventil deksel, fra gammel messing til nytt syrefast

 

Så den 3.januar skal me ta Jandia på land i 3 mnd.

Då blir alle bunnventiler skiftet ut med.  Sjølv om dei "gamle" berre er eit par år å syrefaste.

Dagens handle liste fra seatronic:

Artikkel Varekode Antall Delsum
Trudesign Skroggjennomføring 1 1/2" (38mm) LAM90418 2 290,-
Loctite 5331 LAM231635 1 199,-
LOCTITE 55 rørtettingssnor 50m LAM176705 1 89,-
Trudesign Kuleventil BSP 1 1/2" (38mm) med overvåkning LAM90236 2 3598,-
Trudesign Kuleventil BSP 2" (50mm) med overvåking LAM90474 1 2099,-
Trudesign panel til kuleventiler med overvåking LAM90412 1 2395,-
Trudesign Skroggjennomføring 2" (50mm) LAM90428 1 205,-
Trudesign sil til 1 1/2" og 2" skroggjennomføringer LAM90555 1 249,-
Trudesign forsterkning for 2" gjennomføring. LAM90920 1 339,-
Trudesign forsterkning for 1 1/4" og 1 1/2" gjennomføring. LAM90857 2 498,-
Trudesign verktøy for montering av 1 1/4" og 1 1/2" kuleventil. LAM90478 1 75,-
Trudesign verktøy for montering av 2" kuleventil. LAM90479 1 95,-
Trudesign Slangetilkobling hann 1 1/2" (38mm) LAM90561 2 158,-
Trudesign Slangetilkobling hann. 2" (50mm) LAM90562 1 115,-
Delsum 10404,-
Frakt og ekspedisjon 190,-
Totalt eks. mva 8475,20
Moms 2118,80
Totalt ink. mva 10594,-

 

Så skal me også bytte til ein større septik tank

Ny el toalett med ferskvann skylling akter

Bunnstoffing osv.

Alle anoder

Ny ekkolod giver raymarine cpt 80 gjennomgående.

Montere på plass raymarine dragonfly 7 pro

Polere skutesider

Nytt diesel filter / separator til hovudmaskin

ny avfukter

ny kaffimaskin :)

Sikkert ein del ting eg ikkje har nevnt og.

 

Siden det er ein del som let vel av desse kopi filtera fra Kina, så har eg også investert i eit slik:

filter.jpg.6505a1bdc2e26c6fabaa387278966e44.jpg

 

Og etter ein tur på TESS blei det slik:

 

767704978_filtermm.jpg.aa278e50c550a88d728cb3dec992b97c.jpg

 

Så litt etter litt, går det seg til.

Me har ikkje funnet nokon skjelett eller ting som ikkje er som det skal. Alt stemmer bra med tidligere eiers opplysninger.

Jandia ser ut til å ver i veldig god stand, og me er blitt veldig glad i den voksne damen. ( kan vel ikkje skrive gamle damen, når hun berre er eit år eldre en meg ?!)

 

Så ved seinere anledning, kjem det nok ein del meir solceller, vindmølle og lithium bank.

Dette er enda under planleggingsfasen.

 

Godt det er eit Norsk flagg som dominerer litt i havna :

1227387029_jandiaflagg.jpg.8ebc3a2d747ff66245208c516f73fa19.jpg

 

Link to post
Share on other sites

Heisann Bjørn!

 

Gamle båten skal på land i mars, og så legges ut for salg tenker eg.

Så i mens me pønsker ut litt ting, så bur me i huset vårt på Stord.

Rekner med det tar ei stund å få alt utstyr på plass ombord. Og når alt er på plass ombord, så veit me ikkje heilt kva me finner på enno.

Tar ting litt på sparket me, som du sikkert har skjønt, hehe.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...