Jump to content

Midgard på tur


Astridhj

Recommended Posts

Då var jula over, og det er på tide å pakka igjen. (er ikkje berre julepakkar på denne tida visst)

 

Når ein skal bytte båt, og ein må fly mellom båtane, så blir da litt logistikk vanskar. Spesielt på enkelte ting.

 

Var ein tur innom biltema og kjøpte bobbleplast og ei god tape rulla:

1277792682_DSC_00331.JPG.ca96f177d1570453a81c035d7cff9e76.JPG

 

1044790205_DSC_00381.JPG.cded5d8c9a9826b0831edde2d12140de.JPG

1352997369_DSC_00391.JPG.7d7380567729b3a49cbdabd60558f5d6.JPG

 

Så dette blei Gyda sin koffert:

1652912419_DSC_00411.JPG.19fd76f82a517192e1c03dc79da0494f.JPG

 

Min bag som maks kunne ver 19 kg:

1098948633_DSC_00371.JPG.b6ea3bb655c418fbe037e0747f2fe378.JPG

 

Og Astrid sin, som kunne kun ver 14 kg:

1175953784_DSC_00401.JPG.68aedb36b9c4dc729d393c4d3c19406c.JPG

 

Så litt etter litt får ein meir utstyr ombord, og ikkje minst verktøy.

 

Eg må jo berre gi skryt til Seatronic som ikkje hadde dei nye trudesign ventilane på lager, men alikavell klarte å få dei til Stord, etter 3 dagar.

 

Då er jallfall dei viktigaste delane på plass, som må på monterast mens båten er på land.

Jandia skal opp den 3. januar, og bli på land ca 3 mnd om alt går etter planen. Grunnen til at hu skal ver sopass lenge på land, er så eg er sikkert på at glassfiberen er god og tørr.

 

No går me alle 3 her og tripper, og gleder oss til å komme ombord i Jandia igjen.

I dag er det berre pakking av handbagasje, så blir det avreise til Gran Canaria i morgen.

 

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

God jul! Og de beste båtønsker for 2019! Ja, for alt annet også naturligvis!???

Men dere kan jo ikke selge båten hjemme!!!!

 

Hva slags planer har dere for Båten mens hun ligger på land?

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

God jul ja! Og dei beste båtønsker i retur :wink:

Me sku gjerna hatt Midgard også, men 2 seilbåter og hus, blir litt for mykkje å styra med. Skal jo ha tid til å bruka da og, hehe.

Litt av meininga med å bu i båt er jo å leva eit enklare liv :lol:

Så får me håpa me etter kvart kan bu ombord i Jandia. Er jallfall da som er målet solangt.

Redigert av Steini (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Det som skal gjerast i denne omgang på land er:

 

Bytte til ein større septik tank

Ny el toalett med ferskvann skylling akter

Bunnstoffing osv.

Alle anoder

Ny ekkolod giver raymarine cpt 80 gjennomgående.

Montere på plass raymarine dragonfly 7 pro

Polere skutesider

Nytt diesel filter / separator til hovudmaskin

Skifte alle tre bunnventiler.  (vann inn, septik ut og waste water ut) Alt vann inn, går gjennom ein stor ventil på 2 tommer, som igjen går opp til eit stort filter i rustfritt, men gjennomsiktig topp. Det blir montert trudesign ventiler med overvåking

ny avfukter

ny kaffimaskin :)

 

Det er planen sålangt. Så får me sjå om da blir noko meira etter kvart også.

 

Redigert av Steini (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Godt nyttår båtfolk!

 

Det gjekk ikkje heilt etter planen i Pasito Blanco.

Da havna er full, så var det ikkje så enkelt å ta båten opp i 3 mnd, då eg mister båtplassen om eg ikkje betaler for den i tillegg mens Jandia står på land. Dette var ikkje heilt aktuellt da det koster ca 10000 pr mnd for å ha båten stående på land, og i tillegg ca 10000 pr måned for båtplass.

 

Så då blei da til at me løfter båten opp i Februar, når eg kjem heim fra sjøen igjen. Da blir den løftet opp og stående på land ca 10 dager.

Då blir eg verande der i ca 2,5 veka, for å jobbe med Jandia.

 

Det som blei gjort mens den uka me var på "ferie" var følgende.

-Fått opp wifi router med telenor mobilt bredband, slik at me har kontakt med div dlink kamera. Montert og fått opp telldus systemet. Montert og fått koblet opp victron color control gx mot nettet. Så no har me jallfall kontroll på Jandia via nett.

-Blei også montert ein ny 32" tommer smart tv.

-Samt ny kaffimaskin.

-Var også og kjøpte inn nokre slike plast esker med masse kammer, så eg har ein til treskruer, ein til bolter og muttrer samt ein til skiver, stoppskiver osv. Greit å få ein system som passer oss, så me finner frem. Det er ganske mykkje ting, reservedeler og verktøy  i Jandia etterkvart.

-Byttet ut dei gamle 6*9 høgtalerane i styrehuset med nye fra Kicker. (forsterker ikkje kommet på plass enno) Blei vesentlig betre lyd :)

-Fått på plass ein del fleire led lys.

-Og ja, jaggu havna da visst ein playstation 4 i handlekorga også, når me handla tv og kaffimaskin. Om nokon spør, så seier eg den var til Gyda! (kremt)

- Og etter ein del mail fram og tilbake fann den lokale båtutstyr pusheren ein meaco dd8l zambezi til oss. Denne måtte bestilles fra uk. Men sjølv med frakt og import, blei den ca 500 kr billigare en i Norge :)

 

Eller kan eg jo legge ved bilde fra Nyttår i Pasito Blanco:

DSC_0076.JPG.618976aff1881336e9b3da56672a1960.JPG

DSC_0099.JPG.02a53c06008cbe55e1725716dade39c6.JPG

DSC_0086.JPG.7188d2cfe3f68a0f122a77b84027cd19.JPG

Redigert av Steini (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Ja leieprisene er drøye.

Men så lenge folk betaler, så kan dei vel ta kva dei vil........

Og sida dei ikkje tok for god Fisk at Jandia var 15,6 meter, så har dei vert og målt. Resultatet er at me må betala for 18,5 meter....... da dette er lengde inkl baugspryd og daviter.

 

Eit år med leige i Pasito Blanco,  koster neste det samme som eg betalte for å kjøpe båtplassen min på Stord.....

 

Men ellers er det ein veldig bra, trygg og service instillt havn å ligge i.

Redigert av Steini (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Åja, er da noko og also? Godt eg ikkje har blått skrog då, hehe.

 

Er egentlig ganske mangen båter med blått skrog der. Får håpa da ikkje gjelder så mangen.

Men ja, du sku nok hatt deg ein seilbåt på Gran Canaria Bjørn!. Er jo ein del billigare å ligga i andre havner en Pasito Blanco. Las Palmas er vel ca halvparten av prisen, men der får ein jo ikkje ligga under ARC og ARC+.

Link to post
Share on other sites

Det hadde vært supert. Jeg kan ta en telefon til eier, så alt går i ordnede forhold. 

Det ligger også en Beneteau oceanis clipper 411 i Puerto mogan.. det er kanskje nærmere...? Litt fristet av begge disse to..menn som sagt litt redd for varme skader i skrog siden de er blå

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Det var Mogan eg tenkte på når eg sa ca 15 min.

da var clipperen som var der ja....   Blander litt eg....

Kor låg ds`n?

 

Kunne sitt på annonsene, men det tar litt lang tid da eg sitter på tregt sat nett.

Men korleis eg skal avdekke desse varmeskadene veit eg ærlig talt ikkje, då eg aldri har sett etter det før. 

Link to post
Share on other sites

Tror skroget blir vablete. Det ble sagt at det var Enkelt å se. Jeg har ikke anelse jeg heller. Tror ikke dette er noe problem for oss som har båter i kalde nord. :giggle: 

Jeg tar en prat med begge eierene, så ser vi hva som skjer. Jeg informerer deg her

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Da høyrtes bra ut. Men eg har ikkje kommen meg ner enno. Rederiet trengte meg ombord ei stund til, så da fortsatt ein del uker til eg skal på fri.

Så eg måtte avlysa heile sulamitten i Pasito Blanco. Stakkar Jandia ligger no der i all ensomhet.

 

Hadde vert veldig hyggelig å treffa deg, får håpa me får sjangs ein anna gang.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...