Jump to content

Nidelv 690 sport prosjekt

filip_skau

Recommended Posts

Så bra - kult når man kjenner selv at båten er klar til å sjøsettes! Lykke til med båten i sommer!

Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60

filip_skau skrev On 14.4.2018 at 12.18:

da var den fyrt opp, startet med en gang, deilig!!?

Vis hele sitatet  

Hei, flott båt! Skal starte opp min 4,3 V6 Mercruiser (forgasser) i morgen. Noen tips eller teknikker før start? Pushe gasshendel litt frem og tilbake for å sprute litt fuel ned i forgasser? Noe annet? Har du forgasser eller MPI?

Fjord21DC skrev On 28.4.2018 at 17.56:

Hei, flott båt! Skal starte opp min 4,3 V6 Mercruiser (forgasser) i morgen. Noen tips eller teknikker før start? Pushe gasshendel litt frem og tilbake for å sprute litt fuel ned i forgasser? Noe annet? Har du forgasser eller MPI?

Vis hele sitatet  

Har MPI motor så hadde ikke behov for å pushe men hadde en v6 med forgasser i draco da pumpet jeg, så er nok ikke så dumt?? Du får slenge ut en video av oppstart?

• 3 uker senere...
  Solseng skrev On 18.5.2018 at 20.18:

Kanskje ikke en av de største, men definitivt en av de mest klassiske. Kjører man Nidelv, vet man at det ikke er noe tull og jåleri.? Fint å se at man steller godt med båten. (Jeg er nok litt bakpå der).☺️

Vis hele sitatet  

tomjo7 skrev On 18.5.2018 at 22.22:

flott båt.enig att når man kjører Nidelv så er det ikke noe tull

Vis hele sitatet  

Helt enig med dere begge, N690 har fantastiske sjøeegenskaper, virker solid skrudd sammen?

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...