Jump to content

Nidelv 690 sport prosjekt


filip_skau

Recommended Posts

Svart (redigert)

I morgen kommer den dagen som jeg og min far har gledet oss til så synsykt mye til. I morgen skal vår Nidelv 690 Sport sjøsettes, gleder osss noe enormt! Hva tenker dere om jobben som har blitt gjort med båten siden jeg fikk den? Dere skal få en update i morgen på hvordan båten evt gikk?Endelig sesong igjen!!

IMG_0635.JPG

IMG_0637.JPG

IMG_0639.JPG

IMG_0641.JPG

IMG_0642.JPG

IMG_0643.JPG

Redigert av filip_skau (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Liten oppdatering?

Har idag hatt den første langturen med båten. Cruiste i 30knop rundt i fjorden idag, det var helt fantastisk! Temperaturen var perfekt og oljen var perfekt. Ingen ulyder i motor og båt, vil si dette har vært et vellykket prosjekt så langt. Hva tenker dere ?

 

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Da har jeg fått kjørt omkring 10 timer med båten. Det er ikke en dråpe vann nede i motorrom, så alt ser ut til å være tett. Har nå fått tak i en brukt kalesje til båten som er litt falmet men den gjør nytten sin. Jeg fikk også bestilt helt nye kallesjestenger fra Nilsen båtbyggeri, helt tipp topp.

 

 

IMG_0024.JPG

Redigert av filip_skau (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Må også skryte av motoren som står i. Når vi cruiser rundt i 30knop så går den så stille og fint at man kan snakke normalt til hverandre uten å måtte rope. En motor som er bare å anbefale, den bruker også sinnsykt lite bensin pr time.

 

 

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Båten har nå stått stille i to uker da jeg har vært på ferie. Kom til båtplassen for å sjekke båten, den lå like høyt i vannet og det var forsatt ikke en dråpe vann i motorrom. Vred om nøkkelen og den startet med en gang. Ble deretter en tur til hytta der båten ligger i bøya, god sommer alle båtfolk!

IMG_0231.JPG

IMG_0232.JPG

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...