Jump to content

Nidelv 690 sport prosjekt


filip_skau

Recommended Posts

Det er hvitt bunnstoff på faderens 690. Synes i grunn den ser litt "større" ut med hvitt i bunn. Blir sikkert bra med blått også. Har det på Dracoen min selv og er happy med det.

Ja jeg personlig likte blå bedre, brukte nonstop bunnstoff som er utrolig deilig å jobbe med. Hvordan draco har du, har hatt en del dracoer opp gjennom årene?

Link to post
Share on other sites

Jeg synes den kler blått, så det ser bra ut på bildene du har tatt :)

 

Selv bruker jeg Biltemas blå bunnstoff. Fornøyd med det faktisk! Lett å påføre og holder greit.

Har en 1800 ST. Tråd her:

https://baatplassen.no/i/topic/123979-prosjekt-draco-1800-suntop/

Ja har også brukt biltemas bunnstoff på jollene, der har den funket supert. Har tideligere eid to 18st, en fantastisk klassiker med mye bruksglede i.

Link to post
Share on other sites

 

bilde

Er det noen som vet hvor man får tak i den type dødmannsbryter.

 

Flott båt! Her har du gjort utrolig mye bra arbeid. I stedet for å sette inn en ny dødmannsknapp med tråd, kan jeg anbefale Wimea trådløs fra Fell.no

Veldig lett å montere og gir deg full bevegelsesfrihet innenfor en radius av ca 10 meter. Borer ett hull, kobler 4 ledninger...ferdig.

Link to post
Share on other sites

Flott båt! Her har du gjort utrolig mye bra arbeid. I stedet for å sette inn en ny dødmannsknapp med tråd, kan jeg anbefale Wimea trådløs fra Fell.no

Veldig lett å montere og gir deg full bevegelsesfrihet innenfor en radius av ca 10 meter. Borer ett hull, kobler 4 ledninger...ferdig.

Oi det høres artig ut

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Stund siden oppdatering nå:

har idag fått bunnstoffet båten ferdig, gjort litt motorarbeid og prøvd motor. Koblet motor på strøm og vridde om nøkkelen, den startet med en gang og alle instrumentene stilte seg. Neste som skal gjøres er å få tatt  en ny skikkelig vask, det skal poleres også nærmer det seg en ny sesong igjen?

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...