Jump to content

Nidelv 690 sport prosjekt

filip_skau

Recommended Posts

filip_skau skrev On 14.4.2018 at 14.18:

da var den fyrt opp, startet med en gang, deilig!!?

Hei, flott båt! Skal starte opp min 4,3 V6 Mercruiser (forgasser) i morgen. Noen tips eller teknikker før start? Pushe gasshendel litt frem og tilbake for å sprute litt fuel ned i forgasser? Noe annet? Har du forgasser eller MPI?

Fjord21DC skrev for 3 timer siden:

Hei, flott båt! Skal starte opp min 4,3 V6 Mercruiser (forgasser) i morgen. Noen tips eller teknikker før start? Pushe gasshendel litt frem og tilbake for å sprute litt fuel ned i forgasser? Noe annet? Har du forgasser eller MPI?

Har MPI motor så hadde ikke behov for å pushe men hadde en v6 med forgasser i draco da pumpet jeg, så er nok ikke så dumt?? Du får slenge ut en video av oppstart?

• 3 uker senere...
Solseng skrev for 10 timer siden:

Kanskje ikke en av de største, men definitivt en av de mest klassiske. Kjører man Nidelv, vet man at det ikke er noe tull og jåleri.? Fint å se at man steller godt med båten. (Jeg er nok litt bakpå der).☺️

tomjo7 skrev for 8 timer siden:

flott båt.enig att når man kjører Nidelv så er det ikke noe tull

Helt enig med dere begge, N690 har fantastiske sjøeegenskaper, virker solid skrudd sammen?

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...