Jump to content

Nidelv 690 sport prosjekt


filip_skau

Recommended Posts

Nå nærmer våren seg med store skritt. Neste uke blir det mest sannsynlig å få kastet av presenningen og få satt på havnekalesjen. Båten begynner å ta form igjen nå. Det blir nå snart polering og shining av båten på utsiden.

Link to post
Share on other sites

Har fått gjort en del elektrisk arbeid. Fått ryddet skikkelig opp og nå fungerer det aller meste. Neste som skal gjøres nå er å få polert båten og få satt på blått bunnstoff. Motorrom skal males opp samt batterirom. Jeg tror mørkeblått bunnstoff vil kle denne, hva tror dere?

Redigert av filip_skau (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg tror mørkeblått bunnstoff vil kle denne, hva tror dere?

Det blir nok bra, gror mindre og møkka syns ikke så godt når man løfter litt på baugen.

Brukte Jotun i mange år, men syns den var for lys så byttet til Seajet 033 for å få riktig blåfarge. Denne er en drøm å jobbe med også, sammenlignet med Jotun sin Nonstop.

Husker ikke fargen, men den aller mørkeste mener jeg er både penest og best.

Link to post
Share on other sites

Det blir nok bra, gror mindre og møkka syns ikke så godt når man løfter litt på baugen.

Brukte Jotun i mange år, men syns den var for lys så byttet til Seajet 033 for å få riktig blåfarge. Denne er en drøm å jobbe med også, sammenlignet med Jotun sin Nonstop.

Husker ikke fargen, men den aller mørkeste mener jeg er både penest og best.

Jo takk for svar

Link to post
Share on other sites

Jøss, dette har du jo fått skikkelig sving på! Ser bra ut, men skulle vel helst hatt alle instrumentene like ;)

Er du helt sjøklar nå eller?

Ja skulle gjerne hatt alle instrumentet like, men setter ikke av så mye penger til det akk nå. Motor blir heiset inn neste uke mest sansynlig og da er båten sjøklar. Blir bunnstoffing denne uken

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...