Bjørn Løvjomås Svart 10.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2017 Fint driv forbi Lillesand, ser jeg. Er planen lenger enn Arendal i kveld ? Jeg har lyst å sove i jolla mi.. ??? Endelig ble det Bobåt Link to post
TB22 Svart 10.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2017 God tur Bjørn og vel hjem. Synd dere ikke stakk oppom fyret og pusset på weblinsa Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 10.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2017 Ja. Så bildet ditt. Jeg skal kjøre ut dit på mandag med pusseklut. Klarte ikke finne oss.. må jo si at jeg ikke har hatt på brillene enda. ?? Endelig ble det Bobåt Link to post
TB22 Svart 10.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2017 Kan lage et utsnitt av pixelbåten ? Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 10.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2017 Miljøet inne nå rett på utsiden av Torungen. Jeg kjenner lukten av jolle helt ut hit. ? Endelig ble det Bobåt Link to post
Zitt Svart 10.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2017 Da er det vel bare å finne frem hentepapirene for kontroll og stempling! Du slipper jo ikke unna du heller, tenker jeg! Takk for turen så langt, og god natt! Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 10.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2017 Helt riktig Zitt. Jeg må inn å stemple. Men takk for jobben med bongotrommene.. det var suksess i dag ?????? Endelig ble det Bobåt Link to post
Worry II Svart 10.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2017 Skal SeaRayen få pause utenpå White Lady i natt, kanskje ? Snakker vi en drink derfra snart ? Link to post
Chilli Solbris Svart 10.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2017 Veldig godt jobba! Bare å være godt fornøyd med et riktig langt strekk! Hvordan har skuta oppført seg? Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 10.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2017 (redigert) Skal SeaRayen få pause utenpå White Lady i natt, kanskje ? Snakker vi en drink derfra snart ? Tampen brenner.. for begge deler. ? Redigert 10.Mars.2017 av Bjørn Løvjomås (see edit history) Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 10.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2017 Veldig godt jobba! Bare å være godt fornøyd med et riktig langt strekk! Hvordan har skuta oppført seg? Motor og fremdrift fungerer meget bra. Varme, fungerer meget dårlig. Glad jolla mi er varm jeg. Utover det har vi jo presset noe på fart på searay. Den har klart seg bra med det i bakhodet. Sjø bakfra er tungt for alle båter, det blir litt riding på bølger. Med påfølgende ratting.. tung på styring oppe. Mye bedre nede. Endelig ble det Bobåt Link to post
sap_2000 Svart 10.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2017 Vel blåst :) Kjedelig med varmeren... Tar dere sjarmøretappen til Vollen i morgen, eller blir det en hviledag? Mvh. SAP Link to post
Worry II Svart 10.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2017 Tampen brenner.. for begge deler. Vel blåst ! Sjarmørerappen igjen, men den er jo bare kos.. God natt snart.. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 10.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2017 Avgang ca kl 7 i morgen. ? Bache har hilst på oss nå. Så må er det hviletid. Endelig ble det Bobåt Link to post
svebe Svart 10.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2017 Artig tråd - god tur videre. Hvis det lukter kaffe og nybakt når dere passerer øst-spissen av Tromøya i morgen tidlig så er det bare tanta mi som er i gang. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 11.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2017 Håper det snart lukter kaffi ombord her og. Tror noen av oss er svært lysten på kaffi i dag. Ble lite av det i går. Så nå får skipper opp å lage kaffi. ? Endelig ble det Bobåt Link to post
Vrod Svart 11.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2017 Da er det kun få minutter til det er full peis mot nye horisonter? God tur videre. Nå kommer sommeren? Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 11.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2017 Nærmer seg oppstart. Fin dag i dag. Litt kaldt. Men lite vind Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 11.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2017 Fine været. Litt is i tromøysund Endelig ble det Bobåt Link to post
Vrod Svart 11.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2017 Da får dere sikkert flott føre til solgangsbrisen dukker opp, flotte bilder. Nå kommer sommeren? Link to post
Zitt Svart 11.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2017 God morgen, gutter! Ja, nå ser det ut til at bongoværet slår til for fullt. Dere får vel litt motvind og nå når dere kommer ut i havet, og det er vel bra. Jeg synes det ofte det er et slit med bølgene i bakfra. Dere ligger vel ikke akkurat etter skjema, så resten nå blir for en kosetur å regne. God tur videre! Link to post
Chilli Solbris Svart 11.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2017 Hvilken varmer er det ombord? Ser ut som om dere får nydelige forhold! ?? Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
TB22 Svart 11.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2017 Hvilken varmer er det ombord? Ser ut som om dere får nydelige forhold! Bache`s ref post #264 Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 11.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2017 Ais er på. Lyngør nå Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn