Jump to content

Årets båtentusiast 2017...?


Framtia

Recommended Posts

Takk for forslag, skal vurdere det til neste år.

Det er flere årsaker til at valgprosedyren er endret, teknisk problem er en av dem. Men som nevnt er jeg sikker på at det blir en høyst fortjent vinner.

For å gjøre det litt mer spennende blir det BP-vimpel til de 5 første som gjetter vinneren. (Går ikke an å bestille vimpel da lageret er tomt)

 

Link to post
Share on other sites

Erik AN skrev for 7 timer siden:

Det som er genuint med Båtplassen, som skiller den fra andre båtplasser, andre plasser der folk med særskilte interesser samles, i hvert fall de særskilte interesser jeg har, er det store mangfoldet av voksne fornuftige, hyggelige

.

.

.

Av alle disse som gjør noe med alt trekker jeg fram den ene som har dette spesifikt forløsende for meg - i pur angst for at jeg skal gå glipp av alle hyggelige råd og tanker fra et par titalls andre vennlige sjel

 

+1

Flott formulert om hvorfor kåringen bør skje av og blant medlemmene.

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Link to post
Share on other sites

Framtia skrev 1 time siden:

Jeg tipper BlissX

Det gjør jeg også!

Om Bliss er båtentusiast eller båtplassenentusiast er jeg derimot litt usikker på!

 

ps. nå har jeg sjekket og ja, Bliss har båt, flott er den også, så da er jo saken klar den! :giggle:

Det eneste som kan stå i veien nå, er at jeg aldri har hatt flaks i tipping!

Redigert av Zitt (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Framtia skrev for 2 timer siden:

Jeg tipper BlissX

Hiver meg på den (som en av de fem første :giggle:)

 

Siden BlissX altså ikke er moderator lenger må jo han være en selvskreven kandidat etter den innsatsen han har lagt ned siden forumets start!

Link to post
Share on other sites

Erik AN skrev for 7 timer siden:

Det som er genuint med Båtplassen, som skiller den fra andre båtplasser, andre plasser der folk med særskilte interesser samles, i hvert fall de særskilte interesser jeg har, er det store mangfoldet av voksne fornuftige, hyggelige

.

.

.

Av alle disse som gjør noe med alt trekker jeg fram den ene som har dette spesifikt forløsende for meg - i pur angst for at jeg skal gå glipp av alle hyggelige råd og tanker fra et par titalls andre vennlige sjeler:

 

:thumbsup: Bra sagt, og så sant. Som ny til båtlivet med et par hårete episoder i år har jeg opplevd alt du sier. Virkelig flott forum.

Link to post
Share on other sites

Hei

 

Ingen har meldt seg til å handtera ei avstemming.

Eg gjer tenkjer difor å gjera det slik:

Etter kl. 9 i morgon, søndag 31/12-17, legg eg ut ei lista med nominerte.

Dvs. alle som er foreslått i denne tråden før dette tidspunktet.

 

Etter det er det berre å røysta i denne tråden.

Eventuelle røyster per PM vil sjølvsagt ikkje telja med.

 

Alle røyster innan kl 23.59 31/12 vil telja med.

 

Eg håpar dette er ein ok måte å kåra medlemmane sin båtentusiast 2017 på.

Det er sikkert betre måtar å gjera kåringa på, og dersom einkvan vil ta over er det ok.

 

Ask

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...