Jump to content

Bergtatt på tokt - sesongen 2018


Pequod

Recommended Posts

Ribbein er noe er noe dritt. Det stemmer som Erikda sier, de har en tendens til å holde seg plagsomme i flere uker. Men det går over. Heldigvis.. jeg brakk mine på båttur,  men ingen grunn til avlyse en fin tur av den grunn. Bare planlegge litt ekstra. I tillegg til det du må planlegge ekstra fra før av. ? god bedring.  Og god jul. 

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Da klarte jeg det! Lørdag fikk jeg tatt siste tur i år og rundet dermed tresifra og kom opp i 100 turer!

 

Alt gikk prikkfritt, bortsett fra å løsne og etterpå feste fortøyningene i baugen. Da måtte jeg bøye meg, noe som ikke er spesielt behagelig med tre brukne ribbein...

 

Resten av dagen ble derfor for det meste tilbragt i horisontalen med dobbel dose smertestillende...

 

Men det var verdt det! Gud så deilig det var å være ute på fjorden igjen! Ro i sjelen ble gjenopprettet! Hadde 80 deilige minutter utpå!

 

Takk for et fantastisk båtår, jeg gleder meg til nye eventyr i 2019!

 

0DF1F0C0-B65F-4A44-BB13-FB7D04F47580.jpeg.f522568400206c2488f5c540ac941824.jpeg

Link to post
Share on other sites

Pequod skrev 12 minutter siden:

Takk for et fantastisk båtår, jeg gleder meg til nye eventyr i 2019!

 

Og jeg gleder meg til dine fremtidige turbeskrivelser, Godt Nyttår!

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Godt nytt år @Pequod!

Et av våre gode minner fra båtåret 2018 var vårt møte i Grimstad!

Og jeg håper på mange herlige inspirasjonsturer fra deg også i 2019! Og ikke minst at vi møtes flere ganger i 2019!

Godt nytt båtår!??????

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...