Ødemark Svart 31.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mars.2018 Kenneth82 skrev 34 minutter siden: Synes det var klokt gjort å snu over Jæren tidligere - det viser godt sjømannskap! Har vært «offline» noen dager, men på Kvitsøy lå vi jo kun meter unna hverandre... oppdaget min egen båt på bildet ditt ? Synd vi ikke fikk hilst - jeg sprang rundt med to små unger.. God tur videre - blir virkelig en test av båt og mannskap dette ?? Hva er oddsen?? Lita jente i rosa bobledress? Jo, det var nok lurt. Forsåvidt runder vi hidra nå, og vurderer sterkt å snike oss rundt lista... Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 31.Mars.2018 Del på Facebook Svart 31.Mars.2018 (redigert) bør gå fint kryp inn ved Farsund og ta kanalen gå videre innaskjærs til Kr.sand Redigert 31.Mars.2018 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Kenneth82 Svart 31.Mars.2018 Del på Facebook Svart 31.Mars.2018 Ødemark skrev for 2 timer siden: Hva er oddsen?? Lita jente i rosa bobledress? Jo, det var nok lurt. Forsåvidt runder vi hidra nå, og vurderer sterkt å snike oss rundt lista... Lita jente i rosa bobledress, og en litt større pjokk med blå bobledress er korrekt ? God tur videre - håper været spiller på lag! Sitér dette innlegget Link to post
Ødemark Svart 31.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mars.2018 Da havna vi i høllen, Søgne. Fikk tatt Spangereid kanalen, utrolig hardt rundt lista , ikke ved fyret, men ved innseilingen . Høllen lovet strøm og vann, var ikke noen ting . Mistenker vi er utenom sesong... men nå er det kveld???? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 31.Mars.2018 Del på Facebook Svart 31.Mars.2018 Godt å høre dere er kommet rundt nå er det sjarmør etappe på sørlandskysten videre ;-) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Ødemark Svart 31.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mars.2018 Jepp, har trua nå? Spangereid var genial. Kjøpte ny plotter før jeg dro, ny raymarine med navionics. Alltid brukt garmin, men tenkte å ha et åpent sinn.. som jeg angrer.... utrolig kjedelig at den ikke viser navnet på tettstedene når man zoomer inn...? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 31.Mars.2018 Del på Facebook Svart 31.Mars.2018 Gå på innstillinger.. klart der er stedsnavn..? Sitér dette innlegget Link to post
Ødemark Svart 31.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mars.2018 Ida Marie III skrev 1 minutt siden: Gå på innstillinger.. klart der er stedsnavn..? Vet du, det er det ikke....ikke som jeg finner .. men du har helt sikkert rett, men intuitivt er det ikke.. Sitér dette innlegget Link to post
Ødemark Svart 31.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mars.2018 LALUNA II skrev for 1 time siden: Godt å høre dere er kommet rundt nå er det sjarmør etappe på sørlandskysten videre ;-) Du skal ha veldig stor takk for fine ruter og god hjelp? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 1.April.2018 Del på Facebook Svart 1.April.2018 Smeigedag her i dag håper dere får det like fint oppover kysten Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bitteliten Svart 1.April.2018 Del på Facebook Svart 1.April.2018 Ødemark skrev for 14 timer siden: Vet du, det er det ikke....ikke som jeg finner .. men du har helt sikkert rett, men intuitivt er det ikke.. Joda, bare ikke din intuisjon ?? God tur oppover. Bør gå greit nå ser det ut til. Om dere skal krysse over til Strømstad så ser det ut til å være svært lite vind og sjø i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
Morten1989 Svart 1.April.2018 Del på Facebook Svart 1.April.2018 @Ødemark kjører dere to båter i følge? Lurer på om jeg traff dere rett før stjernøybroa? kom sigende i en Summer Family :-) Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 1.April.2018 Del på Facebook Svart 1.April.2018 Hvis du traff de der i dag så er nok det feil de lå i Søgne i natt bare en båt det jeg har fått med meg Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Morten1989 Svart 1.April.2018 Del på Facebook Svart 1.April.2018 Jeg traff på de i går ?? glemte visst og skrive det :-P sånn ca klokka 17 eller noe tenker jeg Sitér dette innlegget Link to post
Ødemark Svart 1.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2018 Kristiansand nå. Begge trimflapsene kuttet ut.. prøvd alt.. noen som vet om bra servicefirmaer oppover? Rundt Grimstad ? Må legge igjen båten, rekker ikke hjem i seks knop. Har en vannlekkasje som vi må se på samtidig Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 1.April.2018 Del på Facebook Svart 1.April.2018 Hva slags trimflaps har du? Sitér dette innlegget Link to post
Ødemark Svart 1.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2018 Bennet... med indikator .. el hydrauliske Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.April.2018 Del på Facebook Svart 1.April.2018 Det er ganske flinke folk på Marex, haslatangen ved Arendal Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Ødemark Svart 1.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2018 Fikk tak i en på Korsvik marina Kristiansand ... kommer langt med multimeter tror jeg Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.April.2018 Del på Facebook Svart 1.April.2018 Godt gjort en 1 påskedag. Håper dere finner feilen fort. ? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bitteliten Svart 1.April.2018 Del på Facebook Svart 1.April.2018 (redigert) Ødemark skrev 1 time siden: Bennet... med indikator .. el hydrauliske Da må du sjekke 1) nivå i oljetanken og farge på oljen (ikke melkegrå!!) 2) om releet slår klikker og slår inn 3) om bryteren er ok Du kommer langt med en person som tester bryteren mens den andre sitter ende ved pumpa og hører om det klikker og om pumpa går jeg tipper det er noen kabler som har rista løs. Feks i dashbordet... ? er det releet eller pumpa vil de begge stoppe samtidig. var redd du hadde sånn vp interceptor leketøy. De ryker ofte. Og må bare byttes... Redigert 1.April.2018 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ødemark Svart 1.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2018 Var bryterne . Pumpa går, og er like fin. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 1.April.2018 Del på Facebook Svart 1.April.2018 Ødelagt bryter eller løse ledninger? da er dere på vei videre? Sitér dette innlegget Link to post
Ødemark Svart 1.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2018 Niks... båten tar inn vann, er nok en defekt belg, synes lensepumpa har gått mye i det siste. Fikk en romling i drevet på formiddagen , tyder på vann i lageret. Båten blir i Kristiansand , vi fikk haik til Østlandet . Veldig skuffa, særlig over den servicen som har vært gjort på båten . Men, har jo et ansvar selv også, men er liksom litt med å stole på folk også. Trist avslutning på en kjempetur, får ta med oss det positive Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 1.April.2018 Del på Facebook Svart 1.April.2018 Trist. Håper det ordner seg ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.