Jump to content

Hente 28ft Oceancraft Bergen Oslo påsken 2018, rutetips?


Ødemark

Recommended Posts

Dette var jo veldig kjedelig. Kjøpte du privat eller gjennom megler (ligner på en som nylig ble solgt av megler i Bergen)?

 

Denne reklamerer jo for "Båtene vi megler skal ha høy standard og selger skal gi et sannferdig bilde av båtens tilstand og servicehistorikk. Uavhengig teknisk gjennomgang kan foretas på oppfordring."

 

Så jeg antar dette blir ordnet opp i?

 

 

 

Redigert av Christian_V (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

God tur videre, og pøs på med bilder.

Det ser ut som om jeg bare får tid til å ta Sørlandet som en transportetappe 1. mai. Arbeidsgiveren min krever litt også :wink:

Neste helg har jeg konfirmanter jeg må ta meg av. :smiley:

 

...så masse bilder sette vi pris på, så jeg får se hva jeg går glipp av :yesnod:

Link to post
Share on other sites

MagneG skrev 1 minutt siden:

 

Jeg føler virkelig med deg her nå @Ødemark Dette er fryktelig leit.

Håper noen lokale i Larvik området kan hjelpe deg.

Takk for det, Magne . Er ganske lei dette, har jo ikke gått helt på skinner dette. Har ikke gjort annet enn å kjøre pent, heller. Det tyngste er alt jobben med å fikse transport , løft etc, håper virkelig jeg går noen innspill

Link to post
Share on other sites

Ødemark skrev 1 time siden:

Takk for det, Magne . Er ganske lei dette, har jo ikke gått helt på skinner dette. Har ikke gjort annet enn å kjøre pent, heller. Det tyngste er alt jobben med å fikse transport , løft etc, håper virkelig jeg går noen innspill

 

FIkk du noe hjelp fra megler?

Link to post
Share on other sites

Jeg har dykket litt med Larvik Dykkerklubb, så jeg har lagt ut en "føler" hos dem, men ikke fått noen respons enda.

Kanskje Stavern båt og motor er beste alternativ, har du fått noen til å slepe deg videre? ...eller RS kan jo ta den jobben også. De har jo base i Stavern, så det behøver ikke bli så dyrt.

Redigert av MagneG (see edit history)
Link to post
Share on other sites

MagneG skrev 11 minutter siden:

Jeg har dykket litt med Larvik Dykkerklubb, så jeg har lagt ut en "føler" hos dem, men ikke fått noen respons enda.

Kanskje Stavern båt og motor er beste alternativ, har du fått noen til å slepe deg videre? ...eller RS kan jo ta den jobben også,, De har jo base i Stavern, så det behøver ikke bli så dyrt.

Rs hentet oss igår, mente det kunne bli dyrt, men får sjekke. Må først få klarhet i hvor den skal, og evt oversikt over hva som må gjøres. Vurderer sterkt å ta den på bil hjem til Østfold, og gjøre jobben sjøl der. Ravns Garage er jo rett i nærheten , og de er noen råtasser på mercruiser drev.

Link to post
Share on other sites

Hei, takk uansett . Vet ikke, må nesten høre med megler, servicefirma som byttet belg etc. Vet mer i morgen. Søndag er en dårlig dag å ha motorstopp på... vurderer bil hjem, da blir det lokalt firma. Men Stavern båt har bra rykte, megler får nesten avgjøre

Link to post
Share on other sites

Da ble det transport til Østfold på bil fra Stavern . Spent på å ta av drevet, kan være alt mulig, alt ser bra ut under . Selger og megler sto for transport, så hittil er dette en god opplevelse , tross mye plunder. Viljen til å ordne opp er der, og det er det viktigste

5AA192BF-16B6-4F19-B18D-01E2D2A3C80B.jpeg

Link to post
Share on other sites

Så bra at de følger opp handelen. Lykke til med feilsøking. Håper du fortsetter med å rapportere her slik at vi kan følge med til båten er i trygg driftsmessig stand. 

Sannelig har det vært nok trøbbel for deg nå. 

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Ødemark skrev for 4 timer siden:

Da ble det transport til Østfold på bil fra Stavern . Spent på å ta av drevet, kan være alt mulig, alt ser bra ut under . Selger og megler sto for transport, så hittil er dette en god opplevelse , tross mye plunder. Viljen til å ordne opp er der, og det er det viktigste

 

Godt å høre at det ordner seg.

Lykke til videre :smiley:

Link to post
Share on other sites

lurvetass skrev for 18 timer siden:

Hvordan går det med denne?

Fått av drevet og funnet ut hva som skjedde?

 

Håper selger og megler stiller opp videre.

da er båten i Østfold, og drevet av. underhuset er helt slutt, spon i olje, og det knaser i akselen. da blir det nytt drev...går nok for et bravo 3X, som er sterkere. vet at noen anbefaler Bravo 2, men det er sjekket ut, og da vil vi slite med planing, siden dette har single propell, og litt andre egenskaper. min båt er 2006, med vekten bak, dette ble endret i 2007. selger har vært bra til nå, fått et tilbud som jeg ikke er helt fornøyd med, men skjønner jo hans side av dette også...hundre tusen sånn rett ut av det blå er i overkant av hva jeg synes er moro..

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...